rijkaart
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Het is lang geleden dat ik hier was en nu ik, na 4 jaar niet trainen (blessure) weer wil beginnen viel mijn oog meteen op deze situatie. Ik begon op 63 kilo met 1.83 meter. Vet% was ongeveer 3 a 4 %. Ik vrat me een slag in de rondte en kwam niet aan. Wat kleine zaken hebben me echter in 3 maanden tijd bijna 10 kilo aan doen komen. Wellicht dus ook wat voor jou.
Qua trainen zeker niet inhouden. Je wil gaan groeien dus moet je je spieren ook laten groeien en dat gaat niet met (bijna) niks doen. Dat geberuen met noten eten, en lijnzaadolie kan ik je ook zeker aanraden. Wat ik verder heb gedaan in het prille begin is niet eens zo complex, het ging ongeveer als volgt. Mede ingegeven dat ik moiete had met veel eten en moets eten wat de pot schaftte omdat ik thuis woonde.
ontbijt; Brinta evt met whey eitwit voor wat extra smaak.
tussendoor; 4 boterhammen met ongeveer 100 gram vleeswaren
Lunch; Idem maar met een banaan erbij
tussendoor; Weightgainer met 2 stuks fruit ( geen druifje of framboos, wel iets meer natuurlijk)
Diner; Wat de pot schaft maar vooral veel.
Avond; 500 gram kwark. Ook dit mixte ik wel met wat eiwitpoeder voor de smaak.
Na de training nam ik sowieso een shake en her en der paste ik wat noten toe. Later heb ik de middagshake vervangen door een broodmaaltijd.
Ik heb er veel aan gehad (had t niet zelf bedacht maar werkte wel) en heb het later veel meer verfijnd. Hoe dan ook GL.
Qua trainen zeker niet inhouden. Je wil gaan groeien dus moet je je spieren ook laten groeien en dat gaat niet met (bijna) niks doen. Dat geberuen met noten eten, en lijnzaadolie kan ik je ook zeker aanraden. Wat ik verder heb gedaan in het prille begin is niet eens zo complex, het ging ongeveer als volgt. Mede ingegeven dat ik moiete had met veel eten en moets eten wat de pot schaftte omdat ik thuis woonde.
ontbijt; Brinta evt met whey eitwit voor wat extra smaak.
tussendoor; 4 boterhammen met ongeveer 100 gram vleeswaren
Lunch; Idem maar met een banaan erbij
tussendoor; Weightgainer met 2 stuks fruit ( geen druifje of framboos, wel iets meer natuurlijk)
Diner; Wat de pot schaft maar vooral veel.
Avond; 500 gram kwark. Ook dit mixte ik wel met wat eiwitpoeder voor de smaak.
Na de training nam ik sowieso een shake en her en der paste ik wat noten toe. Later heb ik de middagshake vervangen door een broodmaaltijd.
Ik heb er veel aan gehad (had t niet zelf bedacht maar werkte wel) en heb het later veel meer verfijnd. Hoe dan ook GL.

... En als we dan bij de mac zitten of wat dan ook dan staren ze me aan aangezien ik zo "veel" naar binnen stouw ( 16 kipnuggets, 4 hamburgers, 2 mc kroketten, big mac en 2 large milkshakes ). 

Na 7 jaar was ik dik 40 kilo aangekomen. Achteraf gezine vraag ik me nu af waar ik al die toewijding toen vandaan heb gehaald maar het toont aan dat alles mogelijk is!