MuscleMeat

Magere platte kaas Colruyt?

Bezoekers in dit topic

Ik neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind :D

Ik neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind :D
Hoe liggen de prijzen van Skyr in België ?

Hoe liggen de prijzen van Skyr in België ?
1,45 voor 500gram. Naturel. Was eerst goedkoper maar sinds de magere kwark op is en ze vast zagen dat de Skyr vaker gekocht werd hebben ze de prijs verhoogd.

1,45 voor 500gram. Naturel. Was eerst goedkoper maar sinds de magere kwark op is en ze vast zagen dat de Skyr vaker gekocht werd hebben ze de prijs verhoogd.
Idd, was eerder eerst 1,19 of 1,29 dacht ik

Met al die kwark soorten word men gewoon genaaid met alle fitgirl teksten die erop staan “high protein”, “low fat” balbalabl lees gewoon de labels en koop die budget kwark 1.80€/kg en stop er wat flavour drops in.

Je bent wel echt rich AF of woont nog thuis op zolder dat je dagelijks 5/10€ aan kwark eet/drinkt doordat je al die gucci merken perse moet hebben denkend dat het extra gains brengt.

Ps; ze zijn wel lekker, maar voor dagelijks gebruik onbetaalbaar. Chocolade mouse bijv “high protein” vragen ze 200gr 2.5€….

Ik meng het met schepje whey

Je bent wel echt rich AF of woont nog thuis op zolder dat je dagelijks 5/10€ aan kwark eet/drinkt doordat je al die gucci merken perse moet hebben denkend dat het extra gains brengt.
De een geeft liever meer geld uit aan eten en de ander liever aan zijn auto. Lekker boeiend😂

Is een cassein shake ondertussen goedkoper dan 1 euro tub voor 35g protein(de andere 5g blijft aan de pot hangen, ik lik het niet uit :0)

Waarom heet het platte kaas eigenlijk? Iedereen kan toch zien dat die pakken van 500gr alles behalve plat zijn? Gemiddelde plak kaas is platter? :dunno:

Ik kocht altijd de volle en die is ook al maanden niet verkrijgbaar

Back
Naar boven