- Waardering
- 2.515
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind

Hoe liggen de prijzen van Skyr in België ?Ik neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind![]()
1,45 voor 500gram. Naturel. Was eerst goedkoper maar sinds de magere kwark op is en ze vast zagen dat de Skyr vaker gekocht werd hebben ze de prijs verhoogd.
Idd, was eerder eerst 1,19 of 1,29 dacht ik1,45 voor 500gram. Naturel. Was eerst goedkoper maar sinds de magere kwark op is en ze vast zagen dat de Skyr vaker gekocht werd hebben ze de prijs verhoogd.
Ik meng het met schepje wheyIk neem nu idd ook de skyr maar ben dat wel sneller beu zonder 'smaakje'. Gelukkig helpen flavor drops en fruit al een heel eind![]()
De een geeft liever meer geld uit aan eten en de ander liever aan zijn auto. Lekker boeiend😂Je bent wel echt rich AF of woont nog thuis op zolder dat je dagelijks 5/10€ aan kwark eet/drinkt doordat je al die gucci merken perse moet hebben denkend dat het extra gains brengt.
Hier ook het geval.
Normale prijs in Nederland.