XXL Nutrition

Ok even voorstellen dan. ;-)

Hoi Linda,

Welkom!!
Misschien is het handig om het stuk over cardio te lezen op deze site.
Mocht je niet weten wat ik bedoel is het hier op te vinden:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb er een hoop aan gehad. Voor de rest gewoon veel lezen op deze site, kun je hoop info vinden.

Succes met trainen.

Groetjes, Myrna

welkom en succes

Welkom!

Welkom Linda, ik zou beginnen met 3x in de week fullbody te doen om je lichaam te laten wennen. Plan het dan zo dat er iedere keer een rust dag tussen je trainingsdagen zit. Ik zou beginnen met 10 minuten cardio om op te warmen, dan de krachtoefeningen en dan nog 30-45 minuten flink cardio voor afvallen/conditie. Later kun je overgaan naar een split schema van 4 dagen in de week, schroef het gewicht bij de kracht oefeningen op en doe minder herhalingen (iig 12 of minder). Heel veel succes! Leuk om zo'n gemotiveerde vrouw te spreken die het niet erg vind om zo vaak in de sportschool te zijn trouwens. Good luck

• Topic Starter Topic Starter
Batista zei:
Welkom Linda, ik zou beginnen met 3x in de week fullbody te doen om je lichaam te laten wennen. Plan het dan zo dat er iedere keer een rust dag tussen je trainingsdagen zit. Ik zou beginnen met 10 minuten cardio om op te warmen, dan de krachtoefeningen en dan nog 30-45 minuten flink cardio voor afvallen/conditie. Later kun je overgaan naar een split schema van 4 dagen in de week, schroef het gewicht bij de kracht oefeningen op en doe minder herhalingen (iig 12 of minder). Heel veel succes! Leuk om zo'n gemotiveerde vrouw te spreken die het niet erg vind om zo vaak in de sportschool te zijn trouwens. Good luck

Dat is percies waar ik nu mee begonnen ben, het bevalt me prima alleen op die rust dagen kan ik niet stil zitten joh, drang om die sportschool weer in te gaan. (en nee dat is echt niet alleen om naar die heerlijk bezwete gespierde mannen en vrouwen te kijken)
Maar de nodige spierpijn na het omhooggooien van het gewicht houd me tegen .
Ga me nu weer omkleden om heen te gaan WHOEHOE...!

lindaislief zei:
alleen op die rust dagen kan ik niet stil zitten joh, drang om die sportschool weer in te gaan

Dat probleem ken ik..op mijn rustdagen kan ik ook niet stil zitten, het is maar goed dat ik de laatste tijd op mijn rustdagen druk met school ben anders was ik gewoon naar de sportschool gegaan ben ik bang...:P

Misschien moet ik dan ook maar weer naar school gaan..:-(
Ben overdag altijd vrij, ik moet maar eens een hobby gaan zoeken denk..
nog ideetjes..? ;-)

Haha, ja misschien is school een idee :P Ik zie dat je barvrouw bent dus nu snap ik waarom je overdag altijd vrij bent. Ik moet wo/do/vr naar school, en ik werk di middag, vr avond en zaterdag ochtend/middag. Tussendoor train ik dan nog 3-4x per week (hangt van school af, probeer 4x), zie ik mijn vriendin en spreek ik met vrienden af...komt beetje tijd tekort dus :( Hmmm, suggesties voor hobbies..zwemmen misschien? Goed voor je spieren/conditie en het is nog leuk ook! En anders neem je net als mij als hobby dvd kijken haha, rust je lichaam lekker uit op de bank en jij vermaakt je met een leuke film ;)

Film kijken, zwemmen ? nehhhh
Ik mountainbike wel regelmatig, moet dat maar gewoon wat vaker doen denk ik.
Ik heb inderdaad echt tijd te veel, mijn vrienden zie ik voornamelijk als ik aan het werk ben. En overdag is iedereen aan het werk, en zit ik dus alleen (ah wat zielig) ahaha nee hoor ik verdrink niet in zelfmedelijden.
Meer mountainbike, ja denk dat dat m gewoon word.
Beetje jammer alleen van dat klote weer dat er aan komt, grrrrrrr
Maarja dan kan ik altijd je advies nog opvolgen en toch een dvdtje pakken..

Haha, zwemmen geen optie? Ik ben gek op zwemmen, kan ik niet genoeg van krijgen. En als ik getraind heb ben ik lichamelijk op dus dan wordt het automatisch een dvdtje kijken of aan school werken. Mountainbiken is ook erg leuk, dus dan moet je daar maar wat meer tijd in stoppen ja. Ik hoorde gister dat er een kleine verbetering in het weer komt dus dat komt goed uit ;) En anders ga je gewoon lekker naar school :P (haha, dit zou ik wel als allerlaatste optie beschouwen want voor je het weet kom je ineens tijd tekort ipv dat je het over hebt).

welkom hier :)

welkom en train ze!

Terug
Naar boven