Fitness Seller

Oke...nog even

Peiling Peiling wie word president

• Barack obama

Stemmen: 54 88,5%
  • john mccain

Stemmen: 7 11,5%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Denk Osama :p

Obama staat voor en alles, maar ik weet zeker dat Mccain aan de macht gaat komen. Democratie bestaat niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat die peilingen veel zeggen, stemmen moeten ze nog doen, zelfs 1 minuut voordat je stemt kun je nog van gedachte veranderen, dus gaat nergens over.Maar omdat obama nu al helemaal de man is denk ik dat hij het word.

Maar het kan natuurlijk ook dat er iets gedaan word met de stemmen :) waar niemand wat vanaf komt te weten.

Ik denk dat het Obama gaat worden, aangezien deze man door de media naar voren geschoven wordt als de beste kandidaat. Aangezien Amerikanen gehersenspoelde lammetjes zijn zullen ze deze uitgesproken mening wel volgen. Maar denk nou maar niet dat er ook maar iets gaat veranderen als Obama president is.

wie wordt...

:mier:

ot : hoop Obama

Denk Obama hoop Mccain Mccain blijft vervolgens 1 ambtsperiode aan,waarna hij aftreedt om gezondheidsreden. En dan weer nieuwe ronde nieuwe kansen:)

ik lees net dat de wedkantoren al willen gaan uitbetalen aan de mensen die hun inzet op Obama hebben gezet.. :D

Obama, denk ik. Toch als ik de peilingen moet geloven.

Ik hoop McCain. Al is het waarschijnlijk dat Obama het wordt. Past ook wel in de recente ontwikkelingen: Aboutaleb burgemeester van R'dam, dus Obama president van de VS.

ik geloof obama, de meerderheid van het amerikaanse volk heeft wel genoeg van het wanbeleid de laatste jaren, alhoewel veel amerikan heel conservatief zijn

Osama...

Als Obama wint wordt ie neergeschoten voor ie wat kan veranderen, let op

Obama fo' sho!

McCain wint. Dit is allang bekend, peilingen zeggen niets. McCain is een vriendje van Bush. Democratie in USA zal nooit meer zijn. Die hele verkiezingen stellen niets voor, het is net als carnaval hier. Op papier staat al vast dat McCain gewoon president wordt. Corrupte handel daar.

Terug
Naar boven