- Lid geworden
- 4 okt 2006
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 94kg
Dat werkt niet per uur toch?Dat deel je only met je fans?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Dat werkt niet per uur toch?Dat deel je only met je fans?
En dit ook niet toch?
Niet? Dacht ikDat werkt niet per uur toch?
Misschien verhuur je ze wel, per uur.En dit ook niet toch?
Een date met @Gremlin want ze is nauwer dan een schaap.Andere optie (verklaar u nader met een hyper relevante post)
Nee, een goede vriend van mij zei dat ik het echt eens moet proberen.Blijkbaar heb jij ervaringen met een schaap.
Wie van de 2 is je vriend, ik zie een schaap en een geit?
Dit is het schaap:Wie van de 2 is je vriend, ik zie een schaap en een geit?
En een bek als een scheermesEen date met @Gremlin want ze is nauwer dan een schaap.
Alleen omdat ik zei dat je met jouw hoofd dubbel moet betalen bij de hoeren?En een bek als een scheermes
Nou zegAlleen omdat ik zei dat je met jouw hoofd dubbel moet betalen bij de heren?![]()
@inVorm ben je de straat op geweest afgelopen weekend?
Zeker was weer mooi om met zoveel mensen (wappies) bij elkaar te komen. Ben maar kort geweest daarna lekker thuis met m'n kind gespeeld.@inVorm ben je de straat op geweest afgelopen weekend?
Iedereen, werkelijk iedereen kan een kopstoot uitdelenIk hoop dat ik mag deel uitmaken van @inVorm zijn WhatsApp groepje.
Enige probleem is:
I'm not a fighter, I'm a lover.
Ja te voet naar de winkel daarstraksZo nog mensen die ondertussen de straat op gegaan zijn?