AndroidHealthClinic

olympia meeting!

Aan het schijten?

welk filmpje ????????????????????????

Ziet er in ieder geval niet echt gezond meer uit, als je de lichamen niet zou zien zou je denken dat sommige foto's zijn geschoten op een crackhead bijeenkomst.

Hahaha Crackhead bijeenkomst of de A.A. oid die Ruhl ziet er zwaar verkankerd uit zeg, niet te zuinig. En voor Kamali hoop ik idd dat ie zit te schijten. Mijn god wat was die gozer vet zeg laatst pffffff sneu gewoon!!!

Foto's zijn heel vet maar erg vertekend beeld hoor check bv.

Ronnie ownt hier Jay dus mooi wel (beoordeeld van de foto en dus erg vertekent)
cover05.gif

Mohammed is ****IN huge maar lijkt hier wel een shoarmatent bezitter
05oam070.jpg

Kunt slecht (eigenlijk helemaal niets) uit de foto's afleiden

Och och ... ik heb me een zin in die O!!!

Laat me 1 crackhead zien die er zo goed uitziet :rolleyes:

valt me op dat sommige zo klein lijken met kleren aan (Ruhl/ Mustafa).

en OMFG !!! VETTT filmpje zeg :D dat verschil elk jaar bij Ronny.. van 1997 tot 2004... ik wist niet dat het zó opvallend groot was... :eek: echt gaaf..

Leuk om te zien!

nochtans vind ik dat ronnie opnieuw er het grootst uit ziet, cutler gaat opnieuw iets te kort komen vrees ik....

markus... watskeburt???:(

ronnie wat een klauwen heeft die gast.. Dim ziet eruit als een amateur vergeleken met ronnie:cool:

ben vet benieuwd wat de uitslagen zullen worden..

zet mijn geld toch op coleman :rolleyes:

Ronnie is weer gruwelijk en echt niemand die in zijn buurt kan komen!!

Volgens mij kun je niet veel zeggen aan de hand van deze foto's. De een is misschien al opgeladen met koolhydraten en creatine, en de ander niet. Straks ziet het er toch weer anders uit. En Coleman heeft vantevoren ff zijn armen opgepompt denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
AreZje zei:
Foto's zijn heel vet maar erg vertekend beeld hoor check bv.
Ronnie ownt hier Jay dus mooi wel (beoordeeld van de foto en dus erg vertekent)
cover05.gif

jay staat zeker minstens even breed kijk maar naar z'n hemdje die volledig vol met arm zit;)

^^^^

laatste stuiptrekkingen van de sceptici

coleman is gewoon te ziek nu man.. ****ing hell :D ben erg benieuwd naar darrem's optreden :D:D:D

Hoe laat kunnen we de uitslag ongeveer verwachten jongens. Het tijdsverschil is 8/9 uur denk ik? Dat wordt Dus Zondagochtend de wekker zetten???!!!

Terug
Naar boven