AndroidHealthClinic

Olympische Spelen 2012 Londen

Prima gedaan :thumbup:

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120806_111

Amerikaan die Van Tichelt uitschakelde betrapt op doping

De Amerikaan Nicholas Delpopolo heeft tijdens de Olympische Spelen een positieve dopingplas afgeleverd. Dat heeft het IOC vandaag gemeld. De Amerikaanse judoka schakelde vorige week onze landgenoot Dirk Van Tichelt uit in de tweede ronde van het Olympisch toernooi onder de 73 kilogram.

Delpopolo leverde op 30 juli na zijn kamp een positieve plas af. Er werden in zijn urine sporen aangetroffen van cannabis.

Delpopolo zou uiteindelijk in de kwartfinale verliezen van de Zuid-Koreaan Wang. Ook in de herkansingen werd hij nadien uitgeschakeld.

Later meer...

haha lekker voor hem, liep hij lekker arrogant te doen nadat hij die kamp won.:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed zeg van Kenny

• Topic Starter Topic Starter
Over uurtje huldiging Bolt

Alle kenners dachten dat xD Maurice green en Michael Johnson ook.
Die gast heeft ons allemaal getrolled.

Ik hoorde net op de NOS dat Usain nog 0.10 sneller gelopen had
als hij in zo'n gestroomlijnd tenue had gelopen als de Amerikanen.

Adams moet nog flink aan de bak

toch mooi gelopen van den tweeling

Moeilijke sport dat polsstokhoogspringen

Rens Blom gaat goud pakken!

Wanneer is 200 m finale?

Je hebt gelijk. Mooie verhalen maar volgens mij deed ze gewoon helemaal niks zoals ook te zien is in het filmpje.

Je hebt gelijk. Mooie verhalen maar volgens mij deed ze gewoon helemaal niks zoals ook te zien is in het filmpje.
Ik lees nieuws berichten waar ik uit op maak dat ze te keer ging als een kruising tussen een pittbull met rabius en emotioneel gefrustreerde Badr Hari...
Krijg ik het filmpje te zien, staat ze er als een laffe haas bij....

Volgens mij is het enige wat ze gezegd heeft op twitter "Ik heb hem een klap verkocht"

de media blaast het weer eens op :D

Volgens mij is het enige wat ze gezegd heeft op twitter "Ik heb hem een klap verkocht"

de media blaast het weer eens op :D
Ja maar dit is een mooi voorbeeld hoe gleufdieren hun perspectief en waarnemend vermogen instort op het moment van angst, actie en adrenaline.

In haar gedachte heeft ze met die flessen-gooier een gevecht gehad waar een gemiddelde kooivechter bang van zou worden maar in werkelijkheid heeft ze hem alleen vuil aangekeken, afwachtend op reacties van omstanders.

Terug
Naar boven