- Waardering
- 2.745
Zal (IS) Zilver worden,
jammer maar toch weer goed van die gasten......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal (IS) Zilver worden,
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120806_111
Amerikaan die Van Tichelt uitschakelde betrapt op doping
De Amerikaan Nicholas Delpopolo heeft tijdens de Olympische Spelen een positieve dopingplas afgeleverd. Dat heeft het IOC vandaag gemeld. De Amerikaanse judoka schakelde vorige week onze landgenoot Dirk Van Tichelt uit in de tweede ronde van het Olympisch toernooi onder de 73 kilogram.
Delpopolo leverde op 30 juli na zijn kamp een positieve plas af. Er werden in zijn urine sporen aangetroffen van cannabis.
Delpopolo zou uiteindelijk in de kwartfinale verliezen van de Zuid-Koreaan Wang. Ook in de herkansingen werd hij nadien uitgeschakeld.
Later meer...

Ik lees nieuws berichten waar ik uit op maak dat ze te keer ging als een kruising tussen een pittbull met rabius en emotioneel gefrustreerde Badr Hari...Je hebt gelijk. Mooie verhalen maar volgens mij deed ze gewoon helemaal niks zoals ook te zien is in het filmpje.
Ja maar dit is een mooi voorbeeld hoe gleufdieren hun perspectief en waarnemend vermogen instort op het moment van angst, actie en adrenaline.Volgens mij is het enige wat ze gezegd heeft op twitter "Ik heb hem een klap verkocht"
de media blaast het weer eens op![]()