XXL Nutrition

Olympische Spelen 2012 Londen

Vind Bolt een leuke vent voor de camera normaal gesproken, maar dat opdrukken na de race vond ik echt ****ing arrogant. Doe ff normaal man.

Vind Martina toch echt helemaal geweldig :D, net interview op Sporza. Eerste wat die kerel zegt op de vraag "5de op 16 hondersten van brons, vind je dat niet jammer?"

Ja ik ben blij :D, prachtige kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Michael zegt dat die verspringen overweegt. Zou epic zijn :D

En dat in het hol van de leeuw:D

9-1, yeah.

• Topic Starter Topic Starter
Taeke takema zit nu te vloeken thuis :D

Ik vind de Britten eigenlijk wel een beetje kinderachtig en zielig op deze manier. Nederland heeft op bijna legendarische wijze van GBR gewonnen, ik bedoel 9-2 in een halve finale is niks minder dan bizar.. En dan:

1) BBC heeft opeens geen interesse in hockey
2) Geen vermelding op de landingspagina van london2012.com
3) Als je het stuk leest op de hockey pagina van london2012 zonder de score erbij zou je niet zeggen dat GBR compleet is afgemaakt door NED

Butthurt much?

Mja als je zo goed bent mag dat van mij wel :)

Inderdaad, ik vond dat ie dat na de 100 m. al had moeten doen, ik dacht dat zou de show helemaal afmaken. Is toch gewoon grappig, niet? Tegenwoordig zijn het allemaal matties, als zoiets in de tijd van Lewis en Johnson zou gebeuren dan kon je het misschien als misplaatste arrogantie opvatten.

Ongelooflijk, ik heb gewoon staan juichen gisteren met het hockey :o
jammer dat de 10e niet viel :D

Oo net Taekwondo was ook wel weer leuk !

Had een stukje gezien gister van Taekwondo maar vond het een beetje suf, waren dames dus misschien lag het daar aan, beetje schreeuwen telkens als ze zo'n schopje gaven. Zal nog eens kijken, misschien toevallig 2 die niet zo goed waren...

Overigens
19a1yx.jpg

"Sniff sniff"

Laatst bewerkt:
Had een stukje gezien gister van Taekwondo maar vond het een beetje suf, waren dames dus misschien lag het daar aan, beetje schreeuwen telkens als ze zo'n schopje gaven. Zal nog eens kijken, misschien toevallig 2 die niet zo goed waren...

Overigens
http://i49.tinypic.com/19a1yx.jpg
"Sniff sniff"
Ja ik heb de partij van die Nederlandse man bekeken en daar gebeurde van alles en nog wat :cool:

At pic :roflol:
Ik zou echt een dikke ruft laten.. mits een op voorraad :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven