Fitness Seller

Olympische Spelen 2012 Londen

Ik vind dat baanwielrennen 1 vs 1 wel leuk om te zien. Die sprinters, heel langzaam fietsen, bijna stilstaan soms en als het moment daar is knallen. Zag er dan pas 1 met die duitser die gigantische benen heeft en wel gelijk vanaf de start ging sprinten.

Ik vind dat baanwielrennen 1 vs 1 wel leuk om te zien. Die sprinters, heel langzaam fietsen, bijna stilstaan soms en als het moment daar is knallen. Zag er dan pas 1 met die duitser die gigantische benen heeft en wel gelijk vanaf de start ging sprinten.

die baanwielrenners -de sprinters althans- hebben allemaal huge benen.

Bruut fysiek die chinees voor 56 kg.

Laatst bewerkt:
die baanwielrenners -de sprinters althans- hebben allemaal huge benen.

Klopt maar deze is extreem

xfszr7.jpg

Laatst bewerkt:
as natty as nattygraham

• Topic Starter Topic Starter
Germans are a special breed ;)

Wat lopen die Russische zwemmers een partij voor lul zeg in hun jaren tachtig trainingspakkies, niet te geloven.
Wel mooi dat de Fransen wonnen op de 4x100m.

• Topic Starter Topic Starter
Dreamteam begint goed zie ik net bij Mart

Mooi van Dex Elmont net :D Geeft vertrouwen

Hoppa weer een Ippon :D

Dex doet het erg goed. Krijgt ook weinig straffen voor passiviteit. Mooie acties, vooral de schouderworpen. Hoop op een mooie medaille.

Dex Elmont is goed bezig! Phelps lijkt niet in vorm, hij heeft nu al twee keer verloren en de eerste keer zelfs 4de plaats en volledig weggezwommen door landgenoot Lochte. :eek:

En Federer moet die gouden medaille gewoon halen! Hij is de beste tennisser aller tijden. Zonder twijfel.

Ik ben benieuwd of Bolt het waar weet te maken...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven