- Waardering
- 15.490
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou best eens een beschuitje willen eten met Federica Pellegrini...

Heeft iemand een link naar een site waar je uit alle sporten kan kiezen zonder dat je één of ander programma moet downloaden? Elke site die ik tegen kom, vraagt om eerst een programma te downloaden om zo dan dingen te kunnen afspelen...Wil gewoon live stream kunnen kijken van alle sporten.
[Link niet meer beschikbaar]Kijk eens aan, meer heb je niet nodig.[Link niet meer beschikbaar]
Bedankt maar ik krijg de melding dat het niet is toegestaan om deze aflevering van mijn huidige locatie te bekijken. Deze melding krijg ik dus op elke site die ik vind. :s
Ben van België btw.
Die Nederlandse site openen via een proxy gaat het ook niet werken kom ik achter. De streams doen het dan niet.Wat een lul die Haase. Had die plek lekker afgestaan aan iemand die er wel wat om geeft. Zijn de OS man!
Volgens de originele regels zou ie niet eens gekwalificeerd zijn om te spelen.
Na dreigementen van de nationale tennisbond ja, het was eerst de beste 40.
Maar goed, hoger geplaatste tenissers hebben we inderdaad niet. Vond alleen dat hij er wel heel laconiek over deed, betekent echt niets voor m, gewoon een zoveelste partijtje.

Na dreigementen van de nationale tennisbond ja, het was eerst de beste 40.
Maar goed, hoger geplaatste tenissers hebben we inderdaad niet. Vond alleen dat hij er wel heel laconiek over deed, betekent echt niets voor m, gewoon een zoveelste partijtje.