Fitness Seller

Olympische Spelen 2012 Londen

Zou best eens een beschuitje willen eten met Federica Pellegrini...

Heeft iemand een link naar een site waar je uit alle sporten kan kiezen zonder dat je één of ander programma moet downloaden? Elke site die ik tegen kom, vraagt om eerst een programma te downloaden om zo dan dingen te kunnen afspelen...Wil gewoon live stream kunnen kijken van alle sporten.

Heeft iemand een link naar een site waar je uit alle sporten kan kiezen zonder dat je één of ander programma moet downloaden? Elke site die ik tegen kom, vraagt om eerst een programma te downloaden om zo dan dingen te kunnen afspelen...Wil gewoon live stream kunnen kijken van alle sporten.

Kijk eens aan, meer heb je niet nodig. ;) [Link niet meer beschikbaar]

Bedankt maar ik krijg de melding dat het niet is toegestaan om deze aflevering van mijn huidige locatie te bekijken. Deze melding krijg ik dus op elke site die ik vind. :s

Ben van België btw.

Landrestricties, discriminatie is het! :rolleyes: Die Nederlandse site openen via een proxy gaat het ook niet werken kom ik achter. De streams doen het dan niet.

Ik kan je niet verder helpen, helaas...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Schuil en Nummerdor doen het best goed.

Netjes van Verschuren

Mooie pot wordt dit met Phelps.

Amerika :cheer:

Eindelijk goud voor de Baltimore Bullet

Hij heeft kennis van zaken en kan leuk basketbal en wielrennen verslaan en uit zijn hoofd samen vatten. Maar telkens dat van 'wij' houden niet van beachvolleybal en 'wij' vinden het een 'fluoriserende' sport. Spreek voor jezelf walvis, tjeez.

Wat een lul die Haase. Had die plek lekker afgestaan aan iemand die er wel wat om geeft. Zijn de OS man!

Volgens de originele regels zou ie niet eens gekwalificeerd zijn om te spelen.

Wat een lul die Haase. Had die plek lekker afgestaan aan iemand die er wel wat om geeft. Zijn de OS man!

Volgens de originele regels zou ie niet eens gekwalificeerd zijn om te spelen.

Valt weinig af te geven, top 100 tennissers zijn dun bezaaid in Nederland en top 59 halen was alleen Haase gegeven. Of bedoel je de dubbel? Was ook onhaalbaar voor alle andere Nederlandse tennissers. Plek weggeven mag niet.

Na dreigementen van de nationale tennisbond ja, het was eerst de beste 40.

Maar goed, hoger geplaatste tenissers hebben we inderdaad niet. Vond alleen dat hij er wel heel laconiek over deed, betekent echt niets voor m, gewoon een zoveelste partijtje.

Bron? Volgens mij was het altijd al top 56 en door schoning kan dat wat plaatsen oplopen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tennis_at_the_2012_Summer_Olympics_–_Qualification

Maar goed, hoger geplaatste tenissers hebben we inderdaad niet. Vond alleen dat hij er wel heel laconiek over deed, betekent echt niets voor m, gewoon een zoveelste partijtje.

Zo tennist hij ook, doet er vaak geen moeite voor om een partij te winnen. Zou waarschijnlijk een stuk hoger kunnen staan maar laat te vaak een partij lopen.

ATP levert meer op dan een flutpartijtje op de Spelen. Draait allemaal om geld

Terug
Naar boven