AndroidHealthClinic

Olympische Spelen 2012 Londen

• Topic Starter Topic Starter
Schoonspringen nu op eurosport. Ook mooi om te zien. Het lijkt zo makkelijk.

Jennet Saryyeva, een zwemster uit Turkmenistan, nam voor het eerst deel aan de Spelen in Londen. Op de 400 meter vrije slag kwam ze pas anderhalve minuut na de winnares van haar reeks toe. De zwemsters voor de volgende reeks stonden al ongeduldig te wachten aan de startblokken, terwijl Saryyeva haar laatste 100 meter afrondde. De Turkmeense slaagde er wel in een nieuw nationaal record te zwemmen.

a14-jennet-apNB.jpg.h600.jpg

:roflol:

Goed van Verkerk, ken haar niet

He jammer :(

Inderdaad, volgensmij kan ie veel beter :(

En Verkerk toch verloren.

Dan maar hopen op Ranomi vanavond, lichte 4 zonder zie ik ook geen medaille pakken eigenlijk, holland acht ook niet.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:58 ----------

Hoe staat het er eigenlijk voor met de Belgen, ze zijn niet erg actief in dit topic :trollface:

Knappe prestatie

toch weer een bronze plak erbij door de roeiers gelukkig.

Misschien een verrassing nu

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 16:37 ----------

Nee

Henkie! Henkie! Henkie!

Hoe staat het er eigenlijk voor met de Belgen, ze zijn niet erg actief in dit topic :trollface:

belgen zijn bezig met relevante zaken zoals de EU raad te runnen ipv belachelijke tijdsverspilling als de pseudo-Olympische spelen ver van de Όλυμπος, do you mind?

Jezus wat een benen hebben die baanwielrenners ! :o

Forstemann met zijn grote benen, bakte er niet veel van tijdens zijn race.

Wat een uitkomst is zo'n PVR (personal video recorder) toch als je niet live kunt kijken, ik heb alles opgenomen vanaf vanmorgen en zie zojuist dat Henk Grol brons heeft gepakt.

Ik mis niks meer (moet alleen uitkijken voor spoilers). Nu weer naar de live uitzending, yeah. :D

hoe doen de nederlanders het ten opzichte van de duitsers?

Terug
Naar boven