Fitness Seller

olympische spelen

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hi wat mij opvalt tijdens de spelen is dat de atleten bij atlethiek (meestal de Amerikanen) zo ontzettend breed en gespierd zijn, dat kan toch nooit naturel zijn of kan je zoiets naturel bereiken, dan zou ik graag met ze mee trainen en als ze gebruiken hoe komen ze dan door zo'n dopingcontrole! Ben hier echt benieuwd naar. ??? Ik heb bijvoorbeeld wel eens gelezen dat NBA top basketballers bijna allemaal anabolen gebruiken. Weet iemand hoe het zit of denkt iemand te weten hoe het zit??? Just curious!!

Kijk naar het aantal positieve gevallen bij de atletiek-trials in de USA en je weet genoeg. Daarmee niet gezegd dat zo'n fysiek niet natural mogelijk is want dat is het zeker wel en zelfs de prestaties die ze tegenwoordig neerzetten zijn clean benaderbaar.

Tuurlijk is dat (hun looks) wel naturel te bereiken, vergeet niet dat die gasten allemaal al 10 jaar of zo met hun sport bezig zijn. Dat en wat redelijke genen.

Verder ALS ze gebruiken zijn het lage doseringen, korte kuurtjes wellicht en wat maskeringstechnieken. designer steroiden die niet te zien zijn op dopingstests willen ook wel eens helpen (al wordt dat steeds moeilijker).

t zijn wel allemaal gasten die al heel hun leven intensief met hun sport bezig zijn, met de krachttrainingen die daar bij horen.

ik geloof wel dat t grootste gedeelte naturel op dat niveau is gekomen, alhoewel kuurtjes in t verleden natuurlijk niet aan te tonen zijn op dopingtests.

bij ons in de gym waren ze aan het vertellen dat ze in de usa weer en soort AS adden gevonden die nog niet op te sporen was, dus dit kunnen ze altjd gebruiken natuurlijk,nadeel is prijskaartje.
Er zal altijd wel gebruikt worden,ma niet de bb hoeveelheden en waarschijnlijk enkel AS waar je niet echt van groeit, ma vooral kracht en uithouding krijgt

• Topic Starter Topic Starter
Ericr zei:
Kijk naar het aantal positieve gevallen bij de atletiek-trials in de USA en je weet genoeg. Daarmee niet gezegd dat zo'n fysiek niet natural mogelijk is want dat is het zeker wel en zelfs de prestaties die ze tegenwoordig neerzetten zijn clean benaderbaar.

Het valt met name op dat de welvarendere landen gespierdere atleten hebben. Vooral America en Australie . Deze gasten zullen best een bepaalde aanleg hebben maar die aders knallen er echt uit bij die gasten. Ze trainen natuurlijk enorm maar, krachttraining meer dan vier keer in de week is toch te veel om te groeien! Ik train ook dagelijks en doe verschillende sporten op redelijk hoog niveau. Dan zal mijn aanleg wel een stuk minder zijn, of ze gebruiken stiekum toch ;)

spirosz zei:
Het valt met name op dat de welvarendere landen gespierdere atleten hebben. Vooral America en Australie . Deze gasten zullen best een bepaalde aanleg hebben maar die aders knallen er echt uit bij die gasten. Ze trainen natuurlijk enorm maar, krachttraining meer dan vier keer in de week is toch te veel om te groeien! Ik train ook dagelijks en doe verschillende sporten op redelijk hoog niveau. Dan zal mijn aanleg wel een stuk minder zijn, of ze gebruiken stiekum toch ;)
De absolute top gebruikt zo'n beetje iedereen, dus als je het daarmee vergelijkt dan kijk je dus naar goed begeleide sporters die minimaal 2 keer per jaar aan het kuren zijn. Maar met doorzettingsvermogen en veel tijd is zo'n fysiek ook natural haalbaar, zo extreem groot is de gemiddelde 100 meter loper ook weer niet.

Maurice Green is 1,75 meter en 81 Kg, Asafa Powell is 'maar' 88 Kg bij 1,90 meter.

Dat de atleten in de USA massaal gebruiken blijkt wel uit de Balco affaire en de laatste trials daar. Maar dat gebruik is vooral om de prestatie te bevorderen, die gasten moeten ook niet te geblokt worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maurice Greene

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Johny ;)

Precies, en dan is Johnny een bodybuilder en mr green een sprinter. Wtf moet die green met die dikke pecs. :o

THG heet dat nieuwe middel toch ? STH is ook nog altijd niet op te sporen. Ben Johnson was jaren geleden al gepikt op winstrol en tegenwoordig lopen ze nóg harder..

Ik zag vanmiddag ff stukje gewichtheffen voor vrouwen.....damn wat een vette wijven. Wel freaky benen btw.

Het lijkt dr op alsof die kuren met Remia vloeibaar frituurvet.

Sprinters zitten meestal aan de roids. Vergeet niet dat je voor korte inspanningen als sprint dezelfde soort spieren moet hebben als voor BB. Olympische spelen worden wel goed gecontroleerd dacht ik.

wat heeft een sprinter nu aan hypertrophy-spiertjes ? da's toch alleen maar nutteloze ballast, tenzij ze niet trainen specifiek op hypertrophy, en dan zijn het niet dezelfde soort spieren als BB-spieren. Ander doel, andere functie, andere training, andere spieren. (als je op kracht traint krijg je altijd wel hypertrophie, maar het kan ook andersom)

Op groeihormoon worden ze niet gecontroleerd,
daar gaan ze volgend jaar aan beginnen
Let maar op dan komen er nog veel meer doping-gevallen

Terug
Naar boven