- Waardering
- 2.745
Nee.
Maar 750 is dit echt de boete geeeist ?? LOL !!!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Nederland jazeker !!. Wat ze hier doen is geen straffen.
Ik zou zeggen, zorg dat je opgesloten wordt als het toch een lolletje is daarbinnen.
Lijkt me inderdaad erg prettig als m'n vrijheid is ontnomen.
Het enige wat ze afnemen is je vrijheid voor de rest maakt het weinig uit. Er is Tv, radio, sporten alles behalve drank en drugs.
In mijn ogen hoort een bajes alleen en vierkante betonne doos met deur te zijn klaar verder niks dat is een straf.
jij hebt werkelijk echt geen idee waarover je het hebt jesse.
Daarom staan figuren als jij niet op een positie om hierover te kunnen oordelen in het belang van de mensheid.
jesse heeft maandelang in de bips gevangen in de gevangenis, hij weet precies waar hij het over heeftHet is hier werkelijk onmogelijk om iets te zeggen of er komen weer moraalridders tevoorschijn die het beweren dat het totaal anders is. Zo ja show me proof, ooit vastgezeten ? Vast niet en kom nu niet met een maatje die in de bak zat en het je verteld heeft.
Is niet tegen jou persoonlijk bedoeld maar had even geen zin om beide te qoute
huis van bewaring is nog altijd lelijker dan een gevangenis.
. Niet vergeten Badr H heeft aanzien veel zullen voor hem lopen en klusjes doen als eten koken kamer schoonmaken. Hij heeft geld dus kan ook zijn eigen spullen kopen.jesse heeft maandelang in de bips gevangen in de gevangenis, hij weet precies waar hij het over heeft
vieze hommel
Het is hier werkelijk onmogelijk om iets te zeggen of er komen weer moraalridders tevoorschijn die het beweren dat het totaal anders is. Zo ja show me proof, ooit vastgezeten ? Vast niet en kom nu niet met een maatje die in de bak zat en het je verteld heeft.
Is niet tegen jou persoonlijk bedoeld maar had even geen zin om beide te qoute
jesse heeft vastgezeten?
is mijn tip over die anabolenhandel toch doorgekomen
Sorry, ik gedraag me dus ik zit niet vast.
Maar als je vindt dat mensen in de cel gewoon 4 muren zonder uitzicht moeten hebben en verder niks mogen behalve het broodnodige eten en af en toe frisse lucht, dan ben ik van mening dat de doodstraf lichter is dan een celstraf van pak 'm beet 10 jaar in zo'n geval.
En er hoort geen enkele straf erger te zijn dan de doodstraf, dus dat kan niet.
Jouw mening komt beetje overeen met de Middeleeuwen.