Fitness Seller

OM eist 4 jaar cel tegen Badr Hari

Feiten dateren van 2012 en nu is pas de rechtszaak? Ik snap echt niet waar onze rechtstaten mee bezig zijn.
In België duurde het bijna vier jaar eer men Kim de Gelder veroordeelde terwijl de zaak kant en klaar was.

Ik zou zeggen, zorg dat je opgesloten wordt als het toch een lolletje is daarbinnen.
Lijkt me inderdaad erg prettig als m'n vrijheid is ontnomen.

Het enige wat ze afnemen is je vrijheid voor de rest maakt het weinig uit. Er is Tv, radio, sporten alles behalve drank en drugs.
In mijn ogen hoort een bajes alleen en vierkante betonne doos met deur te zijn klaar verder niks dat is een straf.

jij hebt werkelijk echt geen idee waarover je het hebt jesse.

Het is geen pretje als je vrijheid wordt afgenomen hoor... denk niet dat je weet hoe zoiets voelt..

Het enige wat ze afnemen is je vrijheid voor de rest maakt het weinig uit. Er is Tv, radio, sporten alles behalve drank en drugs.
In mijn ogen hoort een bajes alleen en vierkante betonne doos met deur te zijn klaar verder niks dat is een straf.

Daarom staan figuren als jij niet op een positie om hierover te kunnen oordelen in het belang van de mensheid.

jij hebt werkelijk echt geen idee waarover je het hebt jesse.

Beter dan je zou denken. Mensen denken dat het in een HVB ( huis van bewaring) hetzelfde is als in een politie cell echter is dat totaal niet zo. Uiteraard zijn er beperkingen maar om nu te zeggen dat het er slecht is of zwaar no way dat is het absoluut niet, hooguit slappelingen. In NL staat het vastzitten als straffen voor het oog van de maatschappij en de straf is dan ook vrijheidsberoving geen cell straf zoals Amerika, Rusland etc erom bekend staan

huis van bewaring is nog altijd lelijker dan een gevangenis.

Daarom staan figuren als jij niet op een positie om hierover te kunnen oordelen in het belang van de mensheid.

Het is hier werkelijk onmogelijk om iets te zeggen of er komen weer moraalridders tevoorschijn die het beweren dat het totaal anders is. Zo ja show me proof, ooit vastgezeten ? Vast niet en kom nu niet met een maatje die in de bak zat en het je verteld heeft.

Is niet tegen jou persoonlijk bedoeld maar had even geen zin om beide te qoute

Het is hier werkelijk onmogelijk om iets te zeggen of er komen weer moraalridders tevoorschijn die het beweren dat het totaal anders is. Zo ja show me proof, ooit vastgezeten ? Vast niet en kom nu niet met een maatje die in de bak zat en het je verteld heeft.

jesse heeft maandelang in de bips gevangen in de gevangenis, hij weet precies waar hij het over heeft

vieze hommel

huis van bewaring is nog altijd lelijker dan een gevangenis.

Nee hoor HVB zit je 20-22 uur op je kamer want het word niet eens cell genoemd echter door te gaan werken mee doen aan activiteiten kan je meer van ja kamer af. Gevangenis in de ochtend worde de deur geopend en gaat om 5 uur dicht. Je kunt koken je kunt gaan telefoneren, sporten, studeren, tv kijken, koken ( mits je geld hebt voor je boodschappen) nee klopt klinkt echt als een straf ;). Niet vergeten Badr H heeft aanzien veel zullen voor hem lopen en klusjes doen als eten koken kamer schoonmaken. Hij heeft geld dus kan ook zijn eigen spullen kopen.

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

jesse heeft maandelang in de bips gevangen in de gevangenis, hij weet precies waar hij het over heeft

vieze hommel

Dit soort reacties heel jammer.

jesse heeft vastgezeten?
is mijn tip over die anabolenhandel toch doorgekomen

Sorry, ik gedraag me dus ik zit niet vast.

Maar als je vindt dat mensen in de cel gewoon 4 muren zonder uitzicht moeten hebben en verder niks mogen behalve het broodnodige eten en af en toe frisse lucht, dan ben ik van mening dat de doodstraf lichter is dan een celstraf van pak 'm beet 10 jaar in zo'n geval.

En er hoort geen enkele straf erger te zijn dan de doodstraf, dus dat kan niet.

Jouw mening komt beetje overeen met de Middeleeuwen.

Sorry, ik gedraag me dus ik zit niet vast.

Maar als je vindt dat mensen in de cel gewoon 4 muren zonder uitzicht moeten hebben en verder niks mogen behalve het broodnodige eten en af en toe frisse lucht, dan ben ik van mening dat de doodstraf lichter is dan een celstraf van pak 'm beet 10 jaar in zo'n geval.

En er hoort geen enkele straf erger te zijn dan de doodstraf, dus dat kan niet.

Jouw mening komt beetje overeen met de Middeleeuwen.

Nou het zou in mijn ogen een straf zijn. En ik denk dat als je slachtoffer bent in een zaak je je daar wel in zou kunnen vinden. Echter zoals nu kan het ook het werkt enorm want mensen vrezen de bajes ook echt.

Terug
Naar boven