XXL Nutrition

OM eist 4 jaar cel tegen Badr Hari

behalve jesse die is voor niks bang met zijn verhoogde testosteron.

Nou het zou in mijn ogen een straf zijn. En ik denk dat als je slachtoffer bent in een zaak je je daar wel in zou kunnen vinden. Echter zoals nu kan het ook het werkt enorm want mensen vrezen de bajes ook echt.

Wederom Middeleeuws argument.

hij heeft 2 maanden vastgezeten voor verborgen gyno bezit.

Opgefokte k*t marrokaan, mag van mij gewoon zo lang mogelijk achter de tralies.

hij heeft 2 maanden vastgezeten voor verborgen gyno bezit.

:roflol: heel nederland in rep en roer door een grote gyno vangst

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

ff serieus elk topic waarin jessie post ontspoort

Hij is opgepakt wegens verkoop van fake gear

Nee ik verkocht pruiken illegaal.

---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:51 ----------

:roflol: heel nederland in rep en roer door een grote gyno vangst

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

ff serieus elk topic waarin jessie post ontspoort

Dat komt omdat ik 1 van de weinige ben die nog spoort ;)

Dat komt omdat ik 1 van de weinige ben die nog spoort ;)

Omdat je dat over jezelf zegt maakt het nog niet waar hoor. Lees de reacties van mensen op dit forum anders eens door die hun mening over jou geven.
Stukje zelfreflectie kan geen kwaad denk ik zo.

Zolang hij in mei maar tegen Londt vecht anders wil ik mijn Geld terug.
Ohw ja hij moet ook nog een beetje zn best doen daar!

• Topic Starter Topic Starter
https://twitter.com/SaskiaBelleman

Als je Ficq moet geloven zou die er nog een zware schadevergoeding op moeten krijgen ook, wat die arme Badr Hari allemaal mee heeft moeten maken ivm die 8 zware mishandeling zaken.

Jesse heeft wel gewoon gelijk qua straffen, die gevangenissen hier in nl xijn net hotels, je kunt er gewoon alles doen.
Hoe zou je het vinden als je dochtertje van 9 misbruikt zou worden, en de dader moet naar de gevangenis en die zit daar gewoon rustig tv te kijken en lekker te sporten. Ze zouden zo iemand gewoon op moeten sluiten tussen 4 muren en daar maar eens 25 jaar laten zitten, ik weet zeker dat hij het dan NOOIT meer zou doen. Ditzelfde geld voor moordenaars, het zou maar een dicht familielid zijn die vermoord word, ik denk dat je dan wel anders praat...

Hoeveel jaar heb jij vast gezeten chrisjeeentweedrie??

Terug
Naar boven