- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is daar nou leuk aan? Je hebt er geen fl**ker te doen want al die gevangenen zitten daar toch alleen maar de hele dag TV te kijken en te computeren.

Niet als ik er kom werken, geloof me ik zal het ze zeur maken daar achter die tralies![]()

Niet als ik er kom werken, geloof me ik zal het ze zeur maken daar achter die tralies![]()
Arme jongens, ga je ze daar ook helemaal gek maken met je gezeur.![]()
Nee niet met me gezeur. Maar ik ga ze het wel heel zwaar maken..
Alleen mensen die zelf een zwaar leven hebben willen andermans leven zwaar maken.
K*t voor je.

Een pedofiel zou ik het leven zo zwaar mogelijk willen maken ja. Geen genade voor zulke dieren. Je kunt het geen eens mensen noemen
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------
Ik heb gewoon het idee dat de straffen in Nederland te laag zijn als je kijkt hoe de criminaliteit blijft toe nemen..
En wat als deze pedofielen een seal of approval hebben??
Omdat criminelen sturen naar de universiteit voor criminelen ook niks oplost![]()
Iemand willen straffen is alleen maar een vorm van wraak en angst inboezemen, lost niks op.
Creëert eerder weerstand.
Het enige wat ze afnemen is je vrijheid voor de rest maakt het weinig uit. Er is Tv, radio, sporten alles behalve drank en drugs.
In mijn ogen hoort een bajes alleen en vierkante betonne doos met deur te zijn klaar verder niks dat is een straf.

750 euro, srs?
Zelfs ik kreeg een hogere boete voor mishandeling, wat is er mis in deze wereld?
Die kerel moet gewoon 10 jaar weggestopt worden.
Heeft meerdere mensen zwaar toegetakeld, terwijl hij topsporter is, met het doel mensen KO slaan, echt belachelijk..
Oke gewichtenjongen, jij vecht wel vaak he. Voel je je eigen dan stoer of hoe moet ik het zien ?
Misschien zou het een optie zijn om voortaan beter te praten over je problemen

Nee heeft daar niets mee te maken, is meer om aan te duiden dat iemand die als beroep heeft mensen lam slaan een even hoge boete krijgt als iemand die 'normaal burger' is.
Jou redenaties zijn wel zo krom, ik vraag me echt af hoe jij functioneert in het dagelijks leven
Geen wonder dat je overal op ignore staat

Waarom zou hij een hogere boete moeten krijgen dan? Discriminatie

Ik sta niet eens overal op ignore, dus kweet niet wat jij nou loopt te zwetsen.
Maar ga vooral zo door, ik hoop voor je dat je ooit de verkeerde tegenkomt, zodat die jou een lesje leert. Want volgens mij pak je ook altijd de kleinste en de magerste zodat je die kan verslaan..
Maar goed probeer voortaan je problemen gewoon uit te praten, in mijn ogen staat dat veel stoerder bro![]()