MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Nee maniac, volgens mij bepaalt het spel gewoon dat je eerste letter een hoofdletter is en de rest gewone letters. Vraag me af waarom :rolleyes:

Hoe meer je status omhoog gaat hoe hoger de percentages worden.

Wat gaat onze strategie worden eigenlijk?

Zoveel mogelijk geld sparen en dan aan een persoon schenken die dan een villa kan kopen ofzo??

pfff probeer al 5 x coke te kopen maar ik word steeds opgepakt :(

maniac zei:

Zoveel mogelijk geld sparen en dan aan een persoon schenken die dan een villa kan kopen ofzo??

Nee veel geld sparen wapens kopen etc en dan een Familie oprichten. En natuurlijk allemaal een eigen luxe crib :D

maniac zei:

ja zoiets, meestal is er een top 3 die de regels bepaalt heb ik gezien bij andere clans. maar dit betekent niet dat wij dit ook hoeven te doen.

wel moet t geld aan 1 persoon gegeven worden om t huis te kopen en de family op te zetten
870000 is moeilijk om door 1 persoon bij elkaar te krijgen, er kunnen 50 mensen in een huis dus waarom dat niet delen?

Juriaan zei:
Hoe meer je status omhoog gaat hoe hoger de percentages worden.
Mmzz bij de auto's zakt het op sommige plaatsen terug tot 0% terwijl een ander op in de 30 staat. Bij die crime staan er dingen in de 90% en andere in de 20%. Toch maar vreemd, m'n rang is ondertussen 84% Picciotto :)

Voorlopig maar ff sparen dan :D

SR1985 zei:
Mmzz bij de auto's zakt het op sommige plaatsen terug tot 0% terwijl een ander op in de 30 staat. Bij die crime staan er dingen in de 90% en andere in de 20%. Toch maar vreemd, m'n rang is ondertussen 84% Picciotto :)

Je moet ok gewoon steeds proberen auto's te jatten dan stijgt het steeds iets, soms daalt het maar uiteindelijk is het percentage steeds iets hoger. een auto jatten is natuurlijk makkerlijker als een winkel beroven :D

Juriaan zei:
Je moet ok gewoon steeds proberen auto's te jatten dan stijgt het steeds iets, soms daalt het maar uiteindelijk is het percentage steeds iets hoger. een auto jatten is natuurlijk makkerlijker als een winkel beroven :D
Mja soms wisselt het wel heel extreem :D
En euh als iedereen nu gewoon nog een beetje voor zichzelf werkt, wapen kopen enzo. Dan maken we later RobG wel Don. Heb het hier trouwens al erges gepost, een familie oprichten kost minstens 25 miljoen :)

robg don? no way ik word don en anders gaan er lijken verschijnen! :D

kurgan zei:
robg don? no way ik word don en anders gaan er lijken verschijnen! :D
Ja jij :D
Nee ik vind persoonlijk dat Rob don mag worden. Maar familia oprichten gaat toch nog tijd duren, als die tijd er is richten we wel ff een poll op hier op DBB :p

Gaat de site bij jullie soms ook traag? Of ligt het weer aan m'n pc? :/

vote... rob wordt don?

frenk:
yes

Pfff wou nog naar volgende Rang gaan, nog 10% te gaan ofzo :(

Success: you stole a Pierce-Arrow with 40 percent damage[$ 2,400]

AIGHT :D

Nu gaat site weer goed... komt wss door die updates :)

Terug
Naar boven