XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

qwert55 zei:
Shit...ik heb eerder al een transactie afgesloten met de bank. heb er toen 3000 op gezet. Kan nu niet nog meer bij. Moet ik doie 3000 er eerst afhalen en dan alles weer opnieuw overmaken???

Nou...heb het al opgelost...idd zoals ik al dacht!

qwert55 zei:
Shit...ik heb eerder al een transactie afgesloten met de bank. heb er toen 3000 op gezet. Kan nu niet nog meer bij. Moet ik doie 3000 er eerst afhalen en dan alles weer opnieuw overmaken???
jep en dan gaat je "rente-teller" weer op 1day...

• Topic Starter Topic Starter
Tja die rente is niet zo super. 2.500 krijg ik nu over 22 uur en heb r 50.000 op staan. 3 goede crimes en je hebt dat geld ook.

Woohoo heb m'n wijn verkocht! Paar 1000 dollar winst :cool:

Ja die wijn ja...ik heb het op het verkeerde moment gekocht. Toen het veel te duur was....503 dollar...nu ligt dit al geruime tijd 150 dollar lager. 5x150=750 dollar verlies. :( maar ik wacht wel met verkopen....en trouwens dat verkopen is nog niet makkelijk. Wordt steeds gepakt. :mad:

Ik krijg die drank ook niet verkocht. Elke keer opgepakt :(

Jongens....ik ga even wat geld uitgeven denk ik....wie stond er ook alweer bovenaan (en alleen) op die zwartelijst?? Ik heb wel een idee denk ik :evil2: :evil2: :evil2:

Jongens!!! Ik doe goeie zaken!!! :cool: :p

Success: you stole a Packard with 25 percent damage

[$ 21,875]

Goede dief die qwert55, leer mij dat ook es :p

EINDELIJK, ook eens een auto gejat ;)

Success: you stole a Buick with 45 percent damage

[$ 5,850]

`k word soms ziek van dit: You reached your clicklimit. You may request 11 pages every minute.

En ik word ziek van die ****ing cops :mad: :mad: grmbl :mad:

K*t rooitje winst op een partijtje whiskey alles vergokt :D

ik heb Current amount: $26,000.. en t gaat alleen maar meer worden, wie kan ik op me testament zetten..

diegene moet mij als ruil ook op zijn testament zetten.. met een som boven de $20.000 op de bank

iemand?

FreDSKI zei:
`k word soms ziek van dit: You reached your clicklimit. You may request 11 pages every minute.

Je kan via sms de site doneren. Voor 2,2 euro wordt je clicklimiet dan verhoogd naar 30 voor 28 dagen volgens mij.

Show message:

Sender: Notification
Time: 21-12 @ 19:28:34
Subject: Bustout!

You were busted out of jail by Missbleueyes

Heb al 2 van die berichten gehad. Vaag kunnen andere jeuit de gevangenis helpen ofzo?

Jah en je kan zelf ook proberen andere uit jail te busten. Bij game --> jail.

Het is mij nog niet gelukt iemand te busten. Maybe krijg je daar ook ontwikkelingspunten voor...?

Lol, Frenkpie zit in de gavangenis :roflol:

Ik heb geprobeerd hem vrij te krijgen maar ben opgepakt... :(

Ja... Zijn meestal leden van een familie die dit doen denk ik, zodat je bij hen zou komen :)

Terug
Naar boven