Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

SR1985 zei:
Ja... Zijn meestal leden van een familie die dit doen denk ik, zodat je bij hen zou komen :)

Vandaar dat een van de bruinsma's me eruit buste. Of ze willen allemaal van me dikke crealul snoepen :D

Rob G zei:
Jah en je kan zelf ook proberen andere uit jail te busten. Bij game --> jail.

Het is mij nog niet gelukt iemand te busten. Maybe krijg je daar ook ontwikkelingspunten voor...?

Lol, Frenkpie zit in de gavangenis :roflol:

Ik heb geprobeerd hem vrij te krijgen maar ben opgepakt... :(
ja ik zit regelmatig in de nor.. gvd :(

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand zijn killing skills al wat verbeterd door bij crimes met je gun te oefenen...?

voor diegene die zeiden als we een familie maken dan moeten we allemaal aan de msn, dat hoeft niet. als je een eigen familie hebt kun je chatten mssgen enz allemaal via de site!

Mmmzz ik word de laatste tijd opvallend veel opgepakt. Zou het komen omdat ik vandaag al bijna 9 uur speel? :rolleyes:

SR1985 zei:
Mmmzz ik word de laatste tijd opvallend veel opgepakt. Zou het komen omdat ik vandaag al bijna 9 uur speel? :rolleyes:

Whahaha :roflol: Dit spel is zoooo ****ing verslavend he! Ik ben ook al 9+ uur online vandaag :D

When you got into the car, you realised that you're not capable of driving a car with a manual gear box.

Dan voel je je ff genaaid haha :roflol:

Ik ben er ook bij.

ManiacDBB

Rob G zei:
Whahaha :roflol: Dit spel is zoooo ****ing verslavend he! Ik ben ook al 9+ uur online vandaag :D
Mja had vandaag m'n laatste examen, Frans (hoeraaaaa trouwens). Ben om 12 uur thuisgekomen en heb direct pc aangezet. Heb alleen nog maar om 18u00 gegeten ???

History vote

1141 users voted already
For how many hours a day do you play Omerta?
Less than 1 hour 10.69% [122]
up to 2 hours 13.23% [151]
up to 3 hours 9.64% [110]
up to 4 hours 18.32% [209]
up to 5 hours 7.45% [85]
up to 6 hours 6.05% [69]
up to 7 hours 3.86% [44]
up to 8 hours 2.72% [31]
up to 9 hours 3.07% [35]
more than 9 hours 24.98% [285]

Gozers, zou die code die je moet invoeren je kans van slagen bepalen?

maniac zei:
Gozers, zou die code die je moet invoeren je kans van slagen bepalen?
I don't know. Soms lijkt het alsof je percentages stijgen als je risico neemt door iets te kiezen met een laag %, maar ik kan ook mis zijn... Snap er alleszins niet veel van ???

Die code is volgens mij om tegen te gaan dat mensen macro's schrijven en zo. Dus dat het zeker is dat iemand dat daadwerkelijk zelf in tikt en leest en niet via automatisch programma'tje elke 3 minuten een crime probeerd en lekker gaat pitten of zo.

Da's inderdaad het nut van die code Rob. Ben jij er trouwens al aan uit hoe je die percentages juist beïnvloed?

Ok dan.

Maakt het trouwens iets uit dat het maniacdbb is, met kleine letters :o

Terug
Naar boven