MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

was je nick?

ja was ik te lui voor :)

• Topic Starter Topic Starter
Whehehe, dit gaat helemaal goed komen. Er worden al strategieen besproken en al :D

Ennuh, ik voel me vereerd Don te zijn :) Maar we zullen dan ook wel kijken wie r de tijd voor heeft enz. Dit spel is best arbeidsintensief dus de Don moet wel de tijd hebben om de boel te runnen :)

Volgens mij kun je de percentages niet echt opschroeven door veel of weinig opgepakt te worden of zo. Volgens mij worden ze gemiddeld hoger als je in rank stijgt en is het de rest beetje willekeurig of zo.

Ik sloot net het venster en probeerde opnieuw aan te melden, kreeg ik deze melding:

To protect Omerta from cheaters, you can only login 15 minutes after your last pageview

Damn :( Naja kan ik mooi ff eten :D

Rob G zei:
Whehehe, dit gaat helemaal goed komen. Er worden al strategieen besproken en al :D

Ennuh, ik voel me vereerd Don te zijn :) Maar we zullen dan ook wel kijken wie r de tijd voor heeft enz. Dit spel is best arbeidsintensief dus de Don moet wel de tijd hebben om de boel te runnen :)
Zien we dan idd wel. Tijd genoeg om te beslissen.

Volgens mij kun je de percentages niet echt opschroeven door veel of weinig opgepakt te worden of zo. Volgens mij worden ze gemiddeld hoger als je in rank stijgt en is het de rest beetje willekeurig of zo.
Mmm mja lijkt me ook wel. Zal straks zien, nog kleine 2 % en zit aan volgende rang. Nu ff uitruste :p

ik zit nu op 35,5% Picciotto

Cash $ 15,988
In bank account $ 20,000

Welke DBB'er is monkeydick?

Ik gok op Apenootje :p Of was die al lid?

Whehe, jah zo'n vaag vermoeden had ik ook al :)

WOOOOHOOOOO ik ben Shoplifter geworden. Bow down! :cool:

SR1985 zei:
WOOOOHOOOOO ik ben Shoplifter geworden. Bow down! :cool:
Restacpa! Bro's ik stop ermee voor vandaag. Moet morgen om 6 uur weer op zodat ik de hele dag kan spelen (geintje ;) )

You suicidal moron! You have shot yourself in the foot while loading the gun. You lost a health unit!

That's gotta hurt :D

Whaha, way to go biatch! :thumbs:

Zijn de percentages gestegen?

Ben d'r ook bij:

Monkeydick in Detroit :)

Ja percentages lijken me gestegen :) Wat me ook opvalt is dat ik iets minder snel in rang gain. Hiervoor was het +0.22% als je een crime deed (tenzij je opgepakt werd) en nu is het maar +0.2% :)

Mooi zo, nog 1 rank en dan is het tijd voor OC!!! :D:D:D

Ik zit nu op 91% dus hoop ook snel een rank te stijgen :)

volgens mij ben ik de enigste in italie :(

moet ik een vliegtuig gaan kopen om naar america te vliegen :)

heb de helft(100000) al bij elkaar.... america here i come!!!
in corleone zijn alle drugs en booze zeer goedkoop, ik ga zaken doen voor de family ;)

zit trouwens pas op 80% van piccioto :(

kurgan zei:
volgens mij ben ik de enigste in italie :(

moet ik een vliegtuig gaan kopen om naar america te vliegen :)

heb de helft(100000) al bij elkaar.... america here i come!!!
in corleone zijn alle drugs en booze zeer goedkoop, ik ga zaken doen voor de family ;)
Ik zit ook in Italië... Ben nog een beetje aan het uitzoeken welke booze en drugs ik het best kan verhandelen. Maar je bent dus echt bijna niks kwijt aan je reis, maar 60 euro :)

weeee booze gekocht voor 72$ nu ff wachten tot het duurder wordt en dan doorverkopen :)

Terug
Naar boven