Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk naar de 1ste post van Rob in dit topic, daar staat iedereenFrenkpie zei:

Maar we zullen dan ook wel kijken wie r de tijd voor heeft enz. Dit spel is best arbeidsintensief dus de Don moet wel de tijd hebben om de boel te runnen 
Zien we dan idd wel. Tijd genoeg om te beslissen.Rob G zei:Whehehe, dit gaat helemaal goed komen. Er worden al strategieen besproken en al
Ennuh, ik voel me vereerd Don te zijnMaar we zullen dan ook wel kijken wie r de tijd voor heeft enz. Dit spel is best arbeidsintensief dus de Don moet wel de tijd hebben om de boel te runnen
![]()
Mmm mja lijkt me ook wel. Zal straks zien, nog kleine 2 % en zit aan volgende rang. Nu ff uitrusteVolgens mij kun je de percentages niet echt opschroeven door veel of weinig opgepakt te worden of zo. Volgens mij worden ze gemiddeld hoger als je in rank stijgt en is het de rest beetje willekeurig of zo.

Restacpa! Bro's ik stop ermee voor vandaag. Moet morgen om 6 uur weer op zodat ik de hele dag kan spelen (geintjeSR1985 zei:
)
Ik zit ook in Italië... Ben nog een beetje aan het uitzoeken welke booze en drugs ik het best kan verhandelen. Maar je bent dus echt bijna niks kwijt aan je reis, maar 60 eurokurgan zei:volgens mij ben ik de enigste in italie
moet ik een vliegtuig gaan kopen om naar america te vliegen
heb de helft(100000) al bij elkaar.... america here i come!!!
in corleone zijn alle drugs en booze zeer goedkoop, ik ga zaken doen voor de family![]()