AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Oke dan dus voor coke naar las vegas. Er zit trouwens nog geen roulette in detroid. Als we daar een familie kunnen oprichten hebben we meteen een roulette openen.

Ok zit in Philadelphia, eerst wat geld verdienen met crimes want ben bijna alles terug kwijt :) En duurt toch tijd eer ik terug kan reizen

Was godver weer een verdomde getuigen van een moord!!! Dit keer zit "Lucchese" met 44 members, achter de moord. Volgens mij hebben deze gasten nouwe banden met "squad" (166 members). Ik hou me bek!!!

,
,

En over 4 uur krijg ik 21000 van de bank :D

Bankaccount

Current amount: $48,000
Interest: 5%
You will receive: $50,400
Time left: 1 hour 44 minutes 10 seconds
You've got $42,860 in your pocket

Ik weet het...TE veel geld op zak :o ...maar over zo'n anderhalf uur heb ik 5% rente gepakt.

qwert55 zei:
Was godver weer een verdomde getuigen van een moord!!! Dit keer zit "Lucchese" met 44 members, achter de moord. Volgens mij hebben deze gasten nouwe banden met "squad" (166 members). Ik hou me bek!!!

Je moet je ook niet op van die duistere plekjes in het openbaar masturberen dan krijg je dat he :p

Gaap , vanaf welke status begint het leuk te worden?

niec qwert :)

Ik had iets meer dan 200.000 cash. Ben ze nu mss kwijt aan vliegtuig, maar later kan ik nog goude zaken doen daar van en naar Italië te reizen! Als ik iets meer kan dragen tenminste :p

ok, ik ben nu ook al verslaafd. Mijn nick is Zeldaa.

ID 129565
Name Zeldaa
Level Ordinary user
Start date 21-12-2004 19:45:30
Rank Delivery Boy
Honour points 0
Blood type A
City Detroit
Testament Nobody

Mooi moment hier in Chicago om drugs en drank in te slaan (relatief lage pijzen) pakt die k*t politie me steeds!!!

Welkom Zelda.....

Succes!

enne...geen friendslist aanmaken he??!!

Iemand plaatsje waar bier duur is? Graag stuk boven de 115 :) en mss Tobacco boven de 640

You couldn't open the car. First practice on stealing a bike before you try to play with the big boys. :(

Ok thanx, nee zal ik nietdoen.

sr1985 heb jij ff de 2 prijslijsten van corleone voor me?

kopen man die vliegtuig! als je geld tekort komt leen ik je wel wat man. als je gaat vliegen kan je zo dikke winst maken!

kurgan zei:
sr1985 heb jij ff de 2 prijslijsten van corleone voor me?

kopen man die vliegtuig! als je geld tekort komt leen ik je wel wat man. als je gaat vliegen kan je zo dikke winst maken!
Wat wil je juist weten?

Eindelijk me eerste auto voor 30 000 gejat. hehe mocht wel eens

Terug
Naar boven