Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Hey jongens, wil een vlieg-tuig gaan kopen. Wachten totdat ik de snelste kan kopen, of maakt het weinig uit ???

Waarom vliegtuig kopen? Koop eerst genoeg protection enzo...
Ow Rob G, check je mail op omerta :)

waarom??? om vervolgens met meer winst te kunnen smokkelen, waarna mijn inkomsten boomen, en ik sneller de andere stuff kan kopen.

Vliegtuig betekent ook meer kosten om te vervoeren. Je tijd wordt wel minder. Mja jouw keuze. Probeer met klein vliegtuigje en zie hoe het gaat. Je gaat toch niet eerst een miljoen sparen om grootste vliegtuig te kopen ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.287
Sow, bijna 2 dagen niet gespeeld :( Maar nu weer ff r tegen aan :D Ik heb je in mijn friendslist gezet SR!

@Rob:
let maar net op die PM, ik had je al in mn lijst staan ;)

Vliegtuig betekent ook meer kosten om te vervoeren. Je tijd wordt wel minder. Mja jouw keuze. Probeer met klein vliegtuigje en zie hoe het gaat. Je gaat toch niet eerst een miljoen sparen om grootste vliegtuig te kopen

Ik zit in italie, dus wil naar amerika i.v.m. aantrekkelijk narcotics winsten.

Edit: K*t spel, ben gewacked :)

Hoever was je leeuw?Ik ben nog niet gewacked gelukkig :D

Zal even kijken of jullie dat wel waard zijn :D Verwacht natuurlijk wel een beetje steun he van mijn bro's :cool:

Welke stad zijn jullie trouwens ???

de leeuw zei:
Zal even kijken of jullie dat wel waard zijn :D Verwacht natuurlijk wel een beetje steun he van mijn bro's :cool:

Welke stad zijn jullie trouwens ???
Ergens in de States, wisselt nogal vaak. En het is zeker de moeite, bedoeling is dat we familie oprichten daar. PM me maar ff je nick als je je hebt aangemeld, stuur ik je wat info terug.

Je garage bevat 25 auto's :D

JAAAA WAAAAAHHHH hoeeeeeee :D:D:D
Kben Thief. Had nog 0.4% te gaan, plots steel ik auto :cool:

Edit: word gevraagd voor OC. Nu maar afwachten waar, want had juist gereist :o

Laatst bewerkt:
Crap, dude werd uitgenodigd als 4de man bij OC :(

Terug
Naar boven