eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
SR1985 zei:Je ging toch niet zuipen zei je gisteren?Leugenaar
![]()
de sociale druk was toch te groot 
ben wel alweer terug in de top 300...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SR1985 zei:Je ging toch niet zuipen zei je gisteren?Leugenaar
![]()
de sociale druk was toch te groot 
Schandeeq_909 zei:de sociale druk was toch te groot
ben wel alweer terug in de top 300...
We zijn wel goed bezig dude Vliegtuig betekent ook meer kosten om te vervoeren. Je tijd wordt wel minder. Mja jouw keuze. Probeer met klein vliegtuigje en zie hoe het gaat. Je gaat toch niet eerst een miljoen sparen om grootste vliegtuig te kopen

de leeuw zei:Ik zit in italie, dus wil naar amerika i.v.m. aantrekkelijk narcotics winsten.
Edit: K*t spel, ben gewacked![]()

heb jij mij inmiddels nog niet gewacktPascal zei:Hoever was je leeuw?Ik ben nog niet gewacked gelukkig![]()

eq_909 zei:
maar morgen wel weer denk ik en dan heb ik ook weer veel tijd om te spelen dus ik denk dat ik het dan doe 
Hoever was je leeuw?Ik ben nog niet gewacked gelukkig

Valt mee dus. Begin gewoon op die barafranca.nl bro, de Muscleïnos kunnen nog veel members gebruikende leeuw zei:

Ergens in de States, wisselt nogal vaak. En het is zeker de moeite, bedoeling is dat we familie oprichten daar. PM me maar ff je nick als je je hebt aangemeld, stuur ik je wat info terug.de leeuw zei:Zal even kijken of jullie dat wel waard zijnVerwacht natuurlijk wel een beetje steun he van mijn bro's
Welke stad zijn jullie trouwens![]()