MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

gefeliciteerd sl*t, hoe die je dat zo snel? heel de dag doorgespeeld?

Ja kurgan, van 10 uur deze morgen :)

Grrr vuile lamers sturen me veel minder geld dan dat ik in OC had gestoken :mad:

Edit: Je kan dus ook verlies lijden bij OC. Mja jammer :P

Laatst bewerkt:
lol en daarom moeten we nou onze eigen team hebben ;)

Wie waren het? Dan kunnen we een blacklist beginnen!

Kijk post jonges, is ge-edit :)

Jongens ff voor de duidelijkhei met hoeveel we zijn: meld ff of je op .nl of .com zit

Ik zit op .nl trouwens, ik heb volgens mij iedereen mijn nick gestuurd op omerta (NL), heb je niks ontvangen pm me ff hier...

ik ben ook nog semi actief op .com om te experimenteren, mijn nick daar is Zeldaa

Laatst bewerkt:
We zijn met zn 8en alst goed is...

Moordpogingen op je leven:
Naam Tijd Status
Avade 28-12-2004 00:15:43 Avade heeft je wat schade toegebracht maar niet genoeg om je te doden, je vuurde terug en hebt ook wat schade toegebracht aan Avade

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.314
Pay-back EQ!!! :D

• #1.315
Trouwens, op de hoeveelste plaats sta je nu SR?

Ik zou als ik jou was echt wel ff op gaan passen nu anders wordt je dadelijk gewhacked bro!

Hey Rob, sta op plaats 110. Volop aan het sparen voor bodyguard nr. 5. Voor OC's wacht ik wel tot er een paar van jullie Thief zijn. En moet vandaag nog weg enzo dus wil niet dat ze me dan wacken, blijf beetje onbekend :)

• #1.317
Whehe, ik zie dat de gangsters ook allemaal wakker zijn :) Ennuh, jah ik zou me ook ff rustig houden als ik jou was. Flink wat bescherming kopen, en flink wat kogels om terug te schieten zodat niet iemand je zomaar kan proberen te whacken. Ik had strax 100 kogels voor 400 p/s gekocht, goede deal!

Wat kogels betreft:

die gast was Thief, ik Pickpocket met 3 bodyguards en een kogelvrij vest+pak. Hij heeft 600 kogels op mij afgevuurd en daarmee +/- 20 schade aangebracht. Hij wilde me niet omleggen zei ie via PM, anders had ie wel meer kogels gebruikt...

• #1.320
Wat wad het nut dan van de aanval?

Terug
Naar boven