AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Volgens mij waren het allemaal admins... Nouja boeiend.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Ik zal als ik jou was gewoon meteen een nieuwe account aan maken en ff opnieuw beginnen nu je nog niet ver bent. En niet van andere jatten want dan leef je niet lang.

Op zak $ 23,860
Op de bank $ 400,000

Ben weer rijk aan het worden... :p :cool:

• #1.824
Mooi zo, koop maar eens een familie plek op dan! :D

ik heb ook bijna mn familiecontributie bij elkaar, zit al op 330000 op de bank in 1 dag werken ;)

Eum ik ga eerst die 5e bodyguard kopen en nog hoop kogels... Maar geen nood, ik kom elke dag aan half miljoen ofzo :)

furiadero heeft een familieplek gekocht in baltimore :mad:

jajajaja dames ik ben thief!!!! whoooohoooooooo eindelijk :banana:

Eindelijk 4 Thiefs op DBB :D

SR1985 zei:
Eum ik ga eerst die 5e bodyguard kopen en nog hoop kogels... Maar geen nood, ik kom elke dag aan half miljoen ofzo :)

Half miljoen ??? Doe je echt niks anders dan !! hahah Heb inmiddels ook al 4 lijfwachtjes .... Weet nog niet wat ik met vliegtuigen, motoren, of auto moet

@Absolutely. Ja ik doe wel nog andere dingen: Eten, slapen... vanaf woensdag terug es trainen enzo. Af en toe ga ik nog wel weg enzo hoor, als mensen me vragen om ergens naartoe te gaan :)

Families
Familie Leden Bank Baas Stad Waarde
Furiadero 44 $14,300,088 Kantjil Baltimore 23

fockin' hell... vanmorgen hadden ze nog geen 4M :eek:

• #1.837
Ach, 10 mil met ruim 40 leden is 250k p.p. Dat is toch goed te doen in een halve dag?

Rob G zei:
Ach, 10 mil met ruim 40 leden is 250k p.p. Dat is toch goed te doen in een halve dag?
Is zeker goed te doen...
@ Apenootje en kurgan. Vandaag OC? Met mij en EQ. Maar dan moeten we wel alle 4 online zijn.

En ben eindelijk Mobster :cool:

Nice 1 bro!

Is cool, rond etenstijd ofzo? Want ik moet vanavond ff weg!

Terug
Naar boven