AndroidHealthClinic

OMFG! Syntha-6 is te geil!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
En dan bedoel ik die overheerlijke smaak van het BSN product.

Ik was vorige week in Zwolle bij Body en Fitshop om weer eens even gezellig een bakje koffie te drinken. We hadden het over de nieuwste supplementen en maakte een mooi lijstje met toevoegingen aan mijn dieet.

Creatine .. Check! ( Loca gaat aan de CEE )

Animal Pack van Universal voor mij .. Check!

Uhhh, heb je nog leuke eiwitten?

Ja, ik moest maar eens syntha 6 proberen. Ik meen dat ik daar vroeger wel eens een proefmonster van had gehad , maar ik weet niet meer of dit lean dessert was of syntha 6. Het was wel vanilla.

Ja prima, dacht ik. Normaal nam ik altijd Dymatize of ON 100% whey. Thuis aangekomen nam ik de pot eens goed onder de loep en zag dat alleen de verpakking er al weer erg kinky uitzag. :D

Ik pakte me gratis shakebeker ( jaja zo hoort het ) en deed wat hoe ha hi moves , waar onze cocktailboy riggard jaloers van zou worden. :D

Maar serieus.. WTF!!! Ik nam een slok en dit spul was echt lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Holy shit. Ik had de aardbei smaak, maar ik kan echt niet wachten tot ik de andere smaken een keer kan proberen. Iemand al lean dessert geprobeerd/

Dus voor iedereen die een b*ch is met whey smaken. Try BSN Syntha 6.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1320 gram voor 29,90- + gratis shakebeker

Ik moet volgens mij ook maar een sponsor zien te fixen :D

Yeps

Heb vanille, en aardbei geprobeerd

lean dessert is wat dikker

idd heeeeel erg lekker!

Syntha 6 is idd echt zo lekker...ik heb een paar keer choco gehad...en zelfs met water is die gewoon super lekker en heerlijk romig. Nadeel is dat het niet echt een goede shake is voor in de cut (tenminste als je diep wilt gaan)...kan je beter Lean Dessert pakken die is net zo lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet volgens mij ook maar een sponsor zien te fixen :D

Voor Loca dok ik gewoon. :) Daarom ga ik ook mijn eiwitten ruilen me die van Loca. Want ik ben een jaloers mannetje. :D

Het is jammer genoeg niet helemaal geschikt voor de cut, aangezien er toch wel wat vet inzit. Welke overigens wel allemaal MCT's zijn. Verder geen ervaring met MCT's los.

Syntha 6 is idd echt zo lekker...ik heb een paar keer choco gehad...en zelfs met water is die gewoon super lekker en heerlijk romig. Nadeel is dat het niet echt een goede shake is voor in de cut (tenminste als je diep wilt gaan)...kan je beter Lean Dessert pakken die is net zo lekker.

Klopt ja. Ik heb net precies hetzelfde geschreven,lol. :D

Welke smaken hebben jullie van Lean Dessert. Ik wil die ook!!!!!!!! :D

Voor Loca dok ik gewoon. :) Daarom ga ik ook mijn eiwitten ruilen me die van Loca. Want ik ben een jaloers mannetje. :D

Het is jammer genoeg niet helemaal geschikt voor de cut, aangezien er toch wel wat vet inzit. Welke overigens wel allemaal MCT's zijn. Verder geen ervaring met MCT's los.

Ach ja je bent toch niet in wedstrijdvoorbereiding dus die paar extra vetten ;) En jij voor de rest cutten? :eek::o

ik heb van de lean dessert de banaan smaak gehad. Bananacream ofzo denk ik.
Gewoon super lekker. Ik had een potje mee op reis, ongeveer 600Gr.
Ik dacht juist genoeg voor 10 dagen. Na eerste shake, verslaafd aan de smaak , resultaat : Potje was leeg na 5 dagen :D:o
Zelfs mijn vriendin was weg van de smaak en die is nu redelijk kieskeurig :p

prijs/hoeveelheid is wel van de zotte
ma bon, smaakt wel lekker

Ik denk ook dat het een van de lekkerste is.

Toen ik eens NO Xplode had gekocht kreeg ik er een sample bij van elke smaak Syntha6. Elke sample (smaak) was simpelweg heerlijk. Vond er geen één eigenlijk niet lekker. Allemaal heerlijke shake's. Spijtig dat het zo duur is.

Ruik ik hier.... :spam: !! :D

OT : die syntha 6 is ****ing lekker ja, heb toen bij bb.com ook van die samples gekregen. maar vind het in NL iets te prijzig om het te kopen als "dagelijkse" eiwitten. (ook van bb.com dus met shipping enzo erbij)

23 gram eiwit per 44 gram syntha?

Mee eens, gister ook mn eerste shake geprobeerd met t spul, en tis die paar dollar extra zeker waard. Top produkt!

Ruik ik hier.... :spam: !! :D

OT : die syntha 6 is ****ing lekker ja, heb toen bij bb.com ook van die samples gekregen. maar vind het in NL iets te prijzig om het te kopen als "dagelijkse" eiwitten. (ook van bb.com dus met shipping enzo erbij)

Nee hoor, geen spam. Ik post nergens een link. Maar stiekem is BSN mijn sponsor. Ik en Ronnie Coleman zorgen voor de primaire inkomen van BSN.

Ik ga het ook eens door de kwark gooien. Even kijken hoe dat smaakt. :D

Al geprobeerd, en je krijgt bijna aarbeien kwark van Mona van ;)

Ryu heb je het aminozurenprofiel ook?

Terug
Naar boven