Optifiber
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Nee hoor, geen spam. Ik post nergens een link. Maar stiekem is BSN mijn sponsor. Ik en Ronnie Coleman zorgen voor de primaire inkomen van BSN.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, geen spam. Ik post nergens een link. Maar stiekem is BSN mijn sponsor. Ik en Ronnie Coleman zorgen voor de primaire inkomen van BSN.

Syntha-6 smaakt idd erg lekker.. maar kijk wel even goed naar de voedingswaarde per 100gram product.. er zit verhoudigsgewijs weinig eiwit in en veel cars en vet.
Ik heb ook een pot staan.. af en toe neem ik daar even een shake van![]()
Ik ga het ook eens door de kwark gooien. Even kijken hoe dat smaakt.![]()
Krijg je dan niet te veel eiwitten in één keer binnen?

stel je voor
ik doe dat ook best vaak, 45gr zit er normaal in...en voor de nacht is 50-60gr echt niet verkeerd hoor.
Maar als jij zegt dat het niet verkeerd is, dan ga ik dat voortaan ook maar doen. 
Krijg je dan niet te veel eiwitten in één keer binnen?
Syntha-6 heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat spul is wel prijzig zeg.
Hoeveel shakes neem je daarvan op één dag?

stel je voor
ik doe dat ook best vaak, 45gr zit er normaal in...en voor de nacht is 50-60gr echt niet verkeerd hoor.
Tja, het zal vast erg lekker zijn. Desalnietemin, met een klein beetje creativiteit kun je je shakes zelf ook erg lekker maken. Vervang de helft van de melk eens door chocomel wanneer je choco- of vanillewhey gebruikt bijvoorbeeld. Laatst eens gedaan bij Revolutions chocowhey. Precies een chocolademilkshake.

Nou... die choco whey van revolutions ... kijk eens naar die voedingswaarde per 100gram dan
Revolutions is net als syntha-6 op smaak ontwikkeld.

Ach. Mijn shake heeft een mooie 27 gram aan eiwitten. Dat er dan een aantal grammen carbs en vetten in de orde van grootte van een kloddertje pindakaas bijzitten zal me worst wezen.![]()

Nahja "stel je voor", als je lichaam het toch niet opneemt dan vind ik het een beetje zonde van de whey.Maar als jij zegt dat het niet verkeerd is, dan ga ik dat voortaan ook maar doen.
![]()