XXL Nutrition

OMFG! Syntha-6 is te geil!

Syntha-6 smaakt idd erg lekker.. maar kijk wel even goed naar de voedingswaarde per 100gram product.. er zit verhoudigsgewijs weinig eiwit in en veel cars en vet.

Ik heb ook een pot staan.. af en toe neem ik daar even een shake van :D

Syntha-6 smaakt idd erg lekker.. maar kijk wel even goed naar de voedingswaarde per 100gram product.. er zit verhoudigsgewijs weinig eiwit in en veel cars en vet.

Ik heb ook een pot staan.. af en toe neem ik daar even een shake van :D

Goed dat iemand ook zo denkt.

Ik ga het ook eens door de kwark gooien. Even kijken hoe dat smaakt. :D

Krijg je dan niet te veel eiwitten in één keer binnen?

Syntha-6 heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat spul is wel prijzig zeg.

Hoeveel shakes neem je daarvan op één dag?

Heerlijke smaak idd.. maar kwaliteit???

als je Syntha tegen ON zet zie je het verschil al ;)

stel je voor :rolleyes:

ik doe dat ook best vaak, 45gr zit er normaal in...en voor de nacht is 50-60gr echt niet verkeerd hoor.

Nahja "stel je voor", als je lichaam het toch niet opneemt dan vind ik het een beetje zonde van de whey. :D Maar als jij zegt dat het niet verkeerd is, dan ga ik dat voortaan ook maar doen. :)

Tja, het zal vast erg lekker zijn. Desalnietemin, met een klein beetje creativiteit kun je je shakes zelf ook erg lekker maken. Vervang de helft van de melk eens door chocomel wanneer je choco- of vanillewhey gebruikt bijvoorbeeld. Laatst eens gedaan bij Revolutions chocowhey. Precies een chocolademilkshake.

• Topic Starter Topic Starter
Ryu heb je het aminozurenprofiel ook?

Helaas nog niet kunnen vinden online.

Krijg je dan niet te veel eiwitten in één keer binnen?

Syntha-6 heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat spul is wel prijzig zeg.

Hoeveel shakes neem je daarvan op één dag?

Nou ik heb net 1 scoop door mijn kwark gedaan en dat is dus echt t*ring lekker. Dus misschien handig om net zoals XXL het af en toe of gewoon maar 1 scoop per dag te gebruiken. En met de kwark erbij heb je vaak al een maaltijden met 75 gram eiwitten en MCT vetten.

stel je voor :rolleyes:

ik doe dat ook best vaak, 45gr zit er normaal in...en voor de nacht is 50-60gr echt niet verkeerd hoor.

Ik gooi ook altijd whey door mn kwark heen. Ideaal imo.

Twee uur na je slaap komt ongeveer je groeipiek. Als je daar goede hoogwaardige eiwitten beschikbaar hebt is dat geen overbodige luxe. De kwark zal de rest van de nacht zorgen voor de eiwitjes.

En OT:

Ik vind syntha ook ERG lekker alleen is de prijs/kwaliteit verhouding te ongunstig voor mij om deze vaker te kopen.

Tja, het zal vast erg lekker zijn. Desalnietemin, met een klein beetje creativiteit kun je je shakes zelf ook erg lekker maken. Vervang de helft van de melk eens door chocomel wanneer je choco- of vanillewhey gebruikt bijvoorbeeld. Laatst eens gedaan bij Revolutions chocowhey. Precies een chocolademilkshake.

Nou... die choco whey van revolutions ... kijk eens naar die voedingswaarde per 100gram dan :D
Revolutions is net als syntha-6 op smaak ontwikkeld.

Nou... die choco whey van revolutions ... kijk eens naar die voedingswaarde per 100gram dan :D
Revolutions is net als syntha-6 op smaak ontwikkeld.

Ach. Mijn shake heeft een mooie 27 gram aan eiwitten. Dat er dan een aantal grammen carbs en vetten in de orde van grootte van een kloddertje pindakaas bijzitten zal me worst wezen. :)

Welke zijn, volgend sjullie eravringen, de beste smaken van lean dessert?

Ach. Mijn shake heeft een mooie 27 gram aan eiwitten. Dat er dan een aantal grammen carbs en vetten in de orde van grootte van een kloddertje pindakaas bijzitten zal me worst wezen. :)

Vind ik ook voor de bulk. En die MCT's zijn mooi meegenomen. :)

Ik zie trouwens verschillende prijzen voorbij komen in de pm box, maar ik had 1320 gram voor 29,90- + gratis shakebeker. Was btw Aardbei. Weet niet of andere smaken of lean dessert even duur zijn.

Inderdaad

:ot:

Vind het te weinig eiwitten per 100gram hebben, teveel carbs + vet!

Terug
Naar boven