AndroidHealthClinic

OMFG! Syntha-6 is te geil!

Op jouw voorspraak heb ik de smaak choco/peanut besteld!
Die kende ik nog niet en ben zeer benieuwd.
Als het goed is heb ik hem zeker dinsdag, kan niet wachten!!!

Haha, goede keuze, enjoy! :P

Ga zelf een keer die moccachino nemen denk..

Gezien mijn laatste pot whey al enkele dagen leeg was, heb ik gisteren besloten om ook maar eens Syntha-6 te proberen. Ik heb op verschillende sites zitten zoeken en ik merkte dat er grote prijsverschillen zijn. Uiteindelijk heb ik hem besteld aan 33,90 euro. Is dat een goede prijs of kan het beter?

Ik ben trouwens benieuwd naar de smaak en het effect!

• Topic Starter Topic Starter
Gezien mijn laatste pot whey al enkele dagen leeg was, heb ik gisteren besloten om ook maar eens Syntha-6 te proberen. Ik heb op verschillende sites zitten zoeken en ik merkte dat er grote prijsverschillen zijn. Uiteindelijk heb ik hem besteld aan 33,90 euro. Is dat een goede prijs of kan het beter?

Ik ben trouwens benieuwd naar de smaak en het effect!

lol, beter. Namelijk 29,90. :D

moccachino is echt te geil voor woorden.
Had een paar monstertjes gekregen.
Was direct verslaafd.

Alsof er een engeltje over je tong heen pist. (schijnt heerlijk te zijn ;) )

Maar voor de daily whey intake ga ik toch voor XXL's shizzle. Prijs/Kwaliteit gewoon beter. En smaakt ook gewoon goed.

moccachino is echt te geil voor woorden.
Had een paar monstertjes gekregen.
Was direct verslaafd.

Alsof er een engeltje over je tong heen pist. (schijnt heerlijk te zijn ;) )

Maar voor de daily whey intake ga ik toch voor XXL's shizzle. Prijs/Kwaliteit gewoon beter. En smaakt ook gewoon goed.

Ga ik 100% mee akkoord!
XXL levert top service, top kwaliteit, en ben altijd tevreden over hun huis producten!
Syntha-6 kan er altijd eens bij, maar is meer alst extraatje;)

hoe smaakt mochacino? koffie smaak?
heb nu cookiescream maar die vind ik te sterk

hoe smaakt mochacino? koffie smaak?
heb nu cookiescream maar die vind ik te sterk

Ik vind hem niet heel sterk smaken, maar wel erg lekker!
Smaak: romige mocca met een vleugje koffie(niet sterk).

Je kunt hem toch ook zo sterk maken als jezelf wilt.
Ik neem meestal veel minder water dan wordt aanbevolen, omdat ik 'm dan lekkerder vind!

ik kom ook wel gauwes bij de bodyenfitshoppuntnl, goeie winkel zowel de Inetshop als de gewone winkel (y) morgen oak maar ff om wat eile Synthajaha

hey

heb nu zelf de cookies and cream and moccachino gehaald ben benieuwd maar aardbei was erg geil

Gewoon chocola is ook toppie!

Ik gebruik sinds enkele weken afwisselend banaan en aardbei, en eigenlijk begin ik de smaak wat te sterk te vinden. Een beetje "oversmaakt", als ik het zo mag zeggen.

Bovendien heb ik ook een pot Lean Dessert in de smaak chocolate-coconut, en die vind ik helemaal niks. Niet te drinken die dikke pap!

De potten zijn bijna leeg en ik ga maar eens op zoek naar wat anders.

Ik gebruik sinds enkele weken afwisselend banaan en aardbei, en eigenlijk begin ik de smaak wat te sterk te vinden. Een beetje "oversmaakt", als ik het zo mag zeggen.

Bovendien heb ik ook een pot Lean Dessert in de smaak chocolate-coconut, en die vind ik helemaal niks. Niet te drinken die dikke pap!

De potten zijn bijna leeg en ik ga maar eens op zoek naar wat anders.

probeer onze whey instant mss eens.. die is niet te zoet of te sterk van smaak.

Lean Dessert is express zo dik.. en de smaak van syntha-6 ook expres vrij sterk. dat is niet altijd wat je wilt.

ik betaal 25,00 per pot helaas geen keuze uit alle smaken,gehaalt bij
vitamins and more in leiden-utrecht kun je ook halen het is een winkeltje van jonathan
later je heb alleen een bonnetje nodig die in veel fitness of bodybuilding zit met nog meer bsn aanbiedingen vind het nog stervens duur(ik doe net krap aan 1 week met syntha -6)
dus nu eigelijk wel klaar mee(bulk bestellen uit engeland +-9-10kg dymatize voor nog geen 140 euro alle smaken

zonder bon kan het ook wel mee geloof ik...tot eind dec 2008

Terug
Naar boven