AndroidHealthClinic

OMG zieke site

Bezoekers in dit topic

Ik ken ook een meisje wat anorexia had/ heeft ; ze heeft nu een normaal gewicht maar kampt psychisch nog wel met de problemen dat ze zichzelf te dik voelt.
Het is denk ik gewoon een knop in je hoofd die verkeerd staat mede onder invloed van omgeving of doordat je zaken obsessief gaat overdrijven in je hoofd. Precies weet ik het ook niet, maar medelijden heb ik wel met zulke mensen.
 
Lol ik heb mijn woordje gedaan
 
Lekker voor het bereiken van een AV-blok in je hart al die mineraal uitscheiding.

Laten we steriel water aan bevelen voor een optimale deplete.
 
Typisch een ziekte van de westerse overconsumptie maatschappije
Totaal geen medelijden mee stelltje achterlijke dwazen.

Laat ze dat eten naar mensen sturen in de wereld die het nodig hebben ipv weg te gooien.

We kunnen ze wel tips vragen hoe wij het beste kunnen cutten:D
 
Die meisjes zijn ziek en niet zo'n beetje ook. Ronduit walgelijk vind ik het dan om te lezen dat er hier van die schoften zitten die ze dan nog verder de grond intrappen door ze te zeggen op dat forum dat ze nog te dik zijn.

Ben het met je eens wat betreft het ziek zijn. Maar laten we eerlijk zijn, er is een verschil tussen anorexia patiënten die ziek zijn en de laatste generatie anorexia patiënten die zichzelf ziek vindt en alleen schreeuwt om aandacht! Sites als deze maken het natuurlijk dat mensen deze overdreven aandachtsgeile kids belachelijk gaan maken. Of dat walgelijk is? Ik vind het walgelijker om te lezen dat die ouders allemaal van niks schijnen te weten.
 
Ik ken ook een meisje wat anorexia had/ heeft ; ze heeft nu een normaal gewicht maar kampt psychisch nog wel met de problemen dat ze zichzelf te dik voelt.
Het is denk ik gewoon een knop in je hoofd die verkeerd staat mede onder invloed van omgeving of doordat je zaken obsessief gaat overdrijven in je hoofd. Precies weet ik het ook niet, maar medelijden heb ik wel met zulke mensen.

second that. een dame waar ik heel close mee was (op men 16/17/18e) was ook into dergelijke praktijken die op de site vermeld worden.... de gedachtengang van die mensen is zo extreem onlogisch. tis echt een ziekte die serieus genomen moet worden als iemand ermee kampt (en niet degene die het als excuus gebruiken voor aandacht).

@ impo: zwarte humor moet kunnen op zen tijd
 
Leuke topics ook...
Tips om te kotsen enzo.
 
Tuurlijk en daar ben ik zelf niet vies van.
Maar jezelf aanmelden bij een dergelijke site om anderen verkeerde kant op te sturen vind ik onsmakelijk.

dat gaat ver ja :o

is dat gebeurd dan?
 
Damn wat een site...Al die spelfouten!
 
Euh ik kan er om lachen, wil niet zeggen dat ik me heb aangemeld en ga lopen bitchen op wannabe anorexia patientjes! Zoals ik iets hierboven ook postte, dat hele anorexia verhaal is een HYPE geworden. Schreeuwen om aandacht, wa ten koste gaat van de patienten die ECHT geestesziek zijn.
 
Lang leve de vrije media...
 
tjaa wat je grappig vindt! Die kinderen nemen dat hartstikke serieus en ga ze nog meer lijnen wat kan leiden tot de dood.

was ook iemand ie poste daar dat ze een appel per dag at..

sogges sneed ze hem ik 8 partjes en die verdeelde ze over de dag, ik zei dat ik at best veel vond, want ik at maar 3 rozijntjes per dag...

met een beetje geluk is ze nu dood :)
 
Jongens ik wil cutten,
hoe kan ik het beste kotsen ?
 
NickName: Audrea
Leeftijd: 14 jaar
Lengte: 1,65 m
Begin gewicht: 45 kg
Streef gewicht: 33 kg / Streef BMI: 12
Huidig BMI: 16

WHAT THE

BMI 12? dat moet toch tussen 20 - 25 liggen? Teringtiete dat wijf is gek :eek:
 
Geplaatst door: ashleytjá | 4 april 2008 om 17:06
IK KAN NIE KOTSE IK WIL SUPPER GRAAG HELP MAARJA IK GA NU NOG IS PROBERE UIT HET RAAM GOET IEDEE VIND IK ZELF GRTZ JENNIFER
PS LANG LEVE KOTS
 
hmmm erg matige site, maar een vriendin ( komt uit modellen wereld ) van me zit nu ook in een anorexia kliniek en is echt wel heel erg als je er als vrouw serieus mee te maken krijgt. Want ondanks alle mooie verhalen hier vraag ik me af of veel DBB`s sterk genoeg zijn om daar zelf uit te komen.

Aan die tiener huppelk*tjes die gewoon aandacht willen trekken heb ik wel een schijthekel overigens!
 
Ik ga ze wijsmaken dat mijn zaad een bacterie bevat waarvan ze binnen de 2 weken 15kg afvallen...
 
grappig hoe ze helemaal geil worden van hun BMI en streefdoel BMI enzo :D.
Die mensen zijn ook zom dom hé, steeds minder en minder eten is toch gewoon zelfmoord ipv skinny zijn :P? Dat een goede diëtise hun is uitlegt hoe afvallen werkt ofzo :P.
 
Back
Naar boven