MuscleMeat

OMG zieke site

Bezoekers in dit topic

Hmm die meisjes op die site zijn echt wel verder van huis dan de lui die hier op DBB rondhangen.
 
Volgens mij mis ik niks, nu ik heb besloten om niet op die link te klikken.
 
Vanochtend problemen met mijn moeder, ik moest op de weegschaal gaan staan. Damn erg onhandig want ik ben 6 kilo afgevallen sinds de laatste keer dat ze het ghezien heeft.
Ik heb me van te voren helemaal volgepropt met ontbijt biscuitjes en water en crystal clear, zo was ik toch wat zwaarder.

Ik heb vandaag geteten:

ontbijt: veel ontbijtbiscuitjes (DOH)
Lunch: hero b'tween sucarfree
Avondeten: sla met meloen

ik denk dat ik met drinken en alles erbij toch wel op bijna 400 kcal zit vandaag...
morgen beter mijn best doen.


wtf :O
 
NickName: Audrea
Leeftijd: 14 jaar
Lengte: 1,65 m
Begin gewicht: 45 kg
Streef gewicht: 33 kg / Streef BMI: 12
Huidig BMI: 16

WHAT THE
 
NickName: Audrea
Leeftijd: 14 jaar
Lengte: 1,65 m
Begin gewicht: 45 kg
Streef gewicht: 33 kg / Streef BMI: 12
Huidig BMI: 16


Wtf :O 33 kg :O
 
Pff niet normaal dit ...
 
NickName: Audrea
Leeftijd: 14 jaar
Lengte: 1,65 m
Begin gewicht: 45 kg
Streef gewicht: 33 kg / Streef BMI: 12
Huidig BMI: 16


Ben benieuwd of dit wel of niet opvalt bij haar ouders... 45 kg is al niet veel maar 33 kg. Het moet toch iemand opvallen dat er een wandelend lijk bij ze in huis woont?
 
Verplicht per dag 3 gerechten van deze site laten vreten!
 
deze kinderen zijn egt ziek
 
deze kinderen zijn egt ziek

Inderdaad, ziek ... dat is het beste dat je het kan noemen. Jammer voor deze kinderen maar deels ook schuld van de maatschappij waarin alles mager moet zijn
 
Geplaatst door: hopellooosgeval | 19 augustus 2008 om 14:58

VEEEEEEL SPORTEN!
ik fitness elke dag 1,5 uur, volleybal 3x per week officieel (1,5 uur per keer) en oefen ook 3 keer per week(half uur). en skeeler 2x per week 2/3 uur.
en als je je heel dik voelt, ga touwtjespringen! dat helpt heel goed en als je al dat vet voelt 'blubberen' wil je vanzelf door!

wel moet je dit natuurlijk langzaam opbouwen

en natuurlijk minder eten..!
mijn dagschema is ongeveer zo:
O:appel
T:niks
L:schaaltje komkommer/rauwe worteltjes
T:niks
A:wat op tafel staat.. bij aardappelgroentevlees eten eet ik gewoon alleen de groente,, soms wat aardappel
vlees eet ik niet, en anders verstop ik het ergens in mijn servet ofzoiets! als ik vet eten moet eten, kots ik het uit. zelfde bij eetbuien..
T: niks (NOOOIT na 7-en nog eten!)

Geplaatst door: | 5 september 2008 om 0:05

die reacti je kan ook als je ma werke is of van schol naar huis doen kotsen heerlijk is dat doe t al 7 jaar ( ben nu 17 ben 1.87 en weeg 58 kl )

Geplaatst door: wendy | 21 augustus 2008 om 23:07

Ik weeg 86 kilo en vind me veel te dik. ik ben 1,80 lang. Mijn streefgewicht is 60 kilo.

Geplaatst door: willemijn | 13 november 2008 om 19:04

Hoi
ik ben 1.64 en ik weeg 56 kg. Ik weet dat dit echt te veel is.

Geplaatst door: | 25 januari 2009 om 14:59

Wat ik doe om NIET verslaafd aan kotsen te raken, wel snel af te vallen. Dit doe ik nu omdat ik 2 weken vakantie heb en ben al 5 kilo afgevallen. Tussendoor eet je NIKS (als je echt wilt afvallen kan je dat).


Dit klinkt allemaal heel hard & streng.
Ze zeggen ook dat zo'n dieet niet goed voor je is.
Maar overgewicht van 15 kilo is nog veeel ongezonder dan dit strenge dieet.
Even wat gegevens nog over mijzelf":
Ik ben 18 jaar, 1,79 en woog voor dat ik begon 95 kilo.
Dan mag zo'n dieet wel omdat je anders doodgaat van het VET.

Ik heb DIKKE VETLAGEN om mijn buik, om mijn benen, en onder mijn armen. Dit gaat alleen weg door streng te zijn. Door een dieet met veel eten word het alleen maar erger.

Ontbijt:
NIKS (streng) en daarna veel bewegen. Ze zeggen dat geen ontbijt niet goed voor je is; maar je maag is zo leeg dat je wel alleen vet kan verbranden!

Middag:
Halve reep van weightcare (hele is 200kcal, vind ik voor middag eten erg veel. Doe daarom halve. Prijs: 2,15 voor 2 bij de kruidvat) met een appel/sinaasappel (géén andere fruitsoort want daar zitten vruchtsuikers in).

's avonds:
wat de pot schaft. Is het pizza, heel erg vet en/of meer dan 400kcal? Kots ik het eruit. Heel slecht maar anders merken mijn ouders het. Daarna eet ik eventueel nog een halve weightcare reep omdat ik anders een vreetbui krijg.


Dit is gewoon focking ziek :D Brute eetschema's ook :D
 
Kende ook heel veel meisjes die het hadden, 1tje zat in een rolstoel die kon/mocht niet meer lopen, en op school (een speciale) zat ze de hele tijd met dr been te trillen om alsnog calorieen te verbranden. Echt een skelet.
 
****ing grappig, laatst een profiel op zo'n pro ana site gemaakt, gingen ze foto's posten en ging ik zeggen dat ik ze nog een beetje fatzig vond :D
 
dit is echt niet normaal.
 
Volgens mij is die site gelukkig niet echt actief meer,
de laatste reacties zijn van 2006/2007.

Hopelijk lezen die meisjes nu meer op de site!
Vrrrrrreten kreng!:whip:
 
Lol @ ik eet wat de pot schaft anders merken me ouders het.
merken die ouders het niet als er een skelet in huis rondloopt? sick gek
 
Back
Naar boven