XXL Nutrition

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 mensen lezen mee op dit moment :) Ach, af en toe eens beetje proberen jennen en voor de rest lezen wat hij te zeggen heeft. Alleen soms wat kinderachtig en snel om in de verdediging te schieten.
 
stop de haat naar klaaswitz het is een schat no homo
 
de meesten hier zouden beter eens wat deftig gaan trainen en eten ipv de internethero uit te hangen...

Denk om je eerste plaats met de contest! Straks geven de internetheroes je een te lage cijfer :eek:
 
Kvind dat hij toch wel vaak zinnige dingen zegt.:)
 
Zeg ben jij de wegjager van dit forum?

Een kloon is iemand die meerdere keren geregistreerd is neem ik aan?

Ik lees dit forum vaak en een maat van mij heeft hier een account en hij zegt weleens wat daarover en toen ben ik het gaan lezen.
 
Zeg ben jij de wegjager van dit forum?

Een kloon is iemand die meerdere keren geregistreerd is neem ik aan?

Ik lees dit forum vaak en een maat van mij heeft hier een account en hij zegt weleens wat daarover en toen ben ik het gaan lezen.

rustig maar, het komt wel goed :kiss:
 
Ontopic blijven graag, heren.
 
Ik ken Klaaswitz persoonlijk en ik moet zeggen dat ik hem een erg inspirerend persoon vind. Hij beschikt over vele capaciteiten waar de gemiddelde DBBer waarschijnlijk jaloers op is. Ook is hij erg aardig en is hij het ideale voorbeeld van een familieman.

Ik ben vorige week vrijdagavond nog bij hem thuis geweest om een avondje te pokeren samen met wat andere vrienden. Het is altijd gezellig om herinneringen van vroeger uit de oude doos te halen.

Klopt, Klaaswitz en ik kennen elkaar al sinds onze jeugd. Klaaswitz heeft veel voor me betekend en stond altijd voor me klaar als ik het moeilijk had. Ik zou hem beschrijven als een warm en liefdevol persoon, iemand waar je op kan bouwen. Zonder hem had ik hier vandaag de dag niet kunnen posten.
 
Zeg ben jij de wegjager van dit forum?

Een kloon is iemand die meerdere keren geregistreerd is neem ik aan?

Ik lees dit forum vaak en een maat van mij heeft hier een account en hij zegt weleens wat daarover en toen ben ik het gaan lezen.
Kloon een eind heen zeg :rolleyes:
 
Klaaswitz is er zo eentje die na een nogal intensieve discussie op DBB over politiek voldaan zijn pc uit zet en tegen zijn vrouw tijdens het eten mijmert "Schat misschien is het verstandig als ik iets in de politiek ga doen, de gemeenteraad bijvoorbeeld..", waarna zijn vrouw hevig bijna geheel buiten zijn zicht keihard met haar ogen begint te rollen en vraagt of hij nog een bal gehakt met vette jus wil. Halverwege zijn tweede bal gehakt is hij dat idee allang weer vergeten en is hij in gedachten al weggezonken in zijn k*tbaan en de vraag of die derde bal er misschien ook nog wel bij kan.
 
Dit is de topic van het jaar 2010:roflol:

Het is een trend aan het worden steeds meer onzin op dit forum te plaatsen. Deze topic, het hoeren topic, het WK topic etc. Nog bodybuilding nieuws?:haha:
 
Dit is de topic van het jaar 2010:roflol:

Het is een trend aan het worden steeds meer onzin op dit forum te plaatsen. Deze topic, het hoeren topic, het WK topic etc. Nog bodybuilding nieuws?:haha:

Deze topic? De topic?
 
Het is toch juist 'het topic' ??? leuke avatar paris :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven