Fitness Seller

Onderarmen

Chronic

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik merk meer en meer dat mijn onderarmen te zwak zijn om progressie te maken in mijn andere oefeningen.
Ik merk het vooral bij de benchpress en dumbbell curls.

Is er een manier om je onderarmen goed te trainen, zodat ze krachtiger worden?
Ik heb al bij de oefeningen gekregen maar zou graag wat meningen van jullie.

Bedankt

Do deadlift

vuilnisman worden

Hammercurls en deadlifts!

Dat zijn nu niet echt de oefeningen waar je onderarmen zouden failen. ik denk eerder aan barbell rows, deadlift, chinnen, shrugs. Maar benchpress?

Gewoon dus bovenstaande oefeningen doen zonder straps totdat je de kracht wel hebt.

Ik kan me voorstellen dat als je hele zwakke onderarmen hebt dat je dan met bench press de bar niet stabiel boven je kan houden. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn nu niet echt de oefeningen waar je onderarmen zouden failen. ik denk eerder aan barbell rows, deadlift, chinnen, shrugs. Maar benchpress?

Gewoon dus bovenstaande oefeningen doen zonder straps totdat je de kracht wel hebt.

Precies wat ik zocht, bedankt

wristcurls en reverse-wristcurls. And the list goes on...

hoe weet je dat ze achterlopen? lopen ze snel vol (dat je een pijnlijke pomp krijgt) -> dat je soort kramp krijgt?

Sinds ik 3 keer per week 4 setjes wristcurls doe, zijn m'n onderarmen er al redelijk flink op vooruit gegaan

• Topic Starter Topic Starter
Nog eens bedankt allemaal, veel handige tips.

hammer curls zijn goed voor je onderarmen.

wrist roller schijnt ook heel goed te werken die heb ik alleen nog nooit geprobeerd

Ik kan me voorstellen dat als je hele zwakke onderarmen hebt dat je dan met bench press de bar niet stabiel boven je kan houden. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

hehe dan moet je wel hele slechte onderarmen hebben en goede borst+schouders.

Terug
Naar boven