chveu
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 5%
Ik zit met een aantal vragen m.b.t vet. De situatie is als volgt : ik ben 190 cm lang en weeg 83 Kg. Ik heb eigenlijk nergens vet, behalve een beetje op mijn onderbuik, en in mijn zij. Ik train al een jaar, 3 tot 4 keer per week, en ga 1 keer per week 6 tot 7 km hardlopen. Ik snoep niet, drink geen alcohol of frisdrank, enkel water en groene thee, samen meer dan 2 L per dag. De bovenste 4 blokjes van mijn buikspieren zijn mooi zichbaar als ik ze aanspan. Wegtrainen in combinatie met op mijn voeding letten lukt blijkbaar niet, dus had ik bij overwogen om een liposuctie laten uit te voeren, maar de kostprijs en een mogelijk onnatuurlijk resultaat hielden mij tegen. Wie o wie heeft raad? Ik las op veel forums over Clen en fatburners e.d., maar werken deze producten om vet te verbranden, en is dit dan slechts tijdelijk? Kan het trouwens ook zijn dat je als man vet onder je buikspieren hebt? Alvast bedankt voor de reacties
---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------
Nog even vermelden, Ik drink ieder ochtend 1 shake ( Whey Isolaat )
op trainings dagen drink ik dan nog 1 shake voor de training en 1 shake na de training. In de shake van na de training zit caseine. Als preworkout supplementen neem ik Green Bulge en White blood van controlled labs. Af en toe neem ik ook Crack, maar niet ieder training, omdat er anders gewenning optreed.
---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------
Nog even vermelden, Ik drink ieder ochtend 1 shake ( Whey Isolaat )
op trainings dagen drink ik dan nog 1 shake voor de training en 1 shake na de training. In de shake van na de training zit caseine. Als preworkout supplementen neem ik Green Bulge en White blood van controlled labs. Af en toe neem ik ook Crack, maar niet ieder training, omdat er anders gewenning optreed.

, belgen zijn niet zo dol op pindakaas 
but to fat
(kun je OOK lekkere salades mee maken, jum