MuscleMeat

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

JTC

Cool Novice
Waardering
0
Excuses voor het lange wachten we zitten midden in verbouwingen en organiseren van allerlei evenementen...
Maar eindelijk hij is er de onderdelenlijst voor sterkste Man & Vrouw van AMSTERDAM OP ZONDAG 1 JUNI bij Joel's Gym....

1) Auto Deadlift op Herhalingen.
2 ) Timberwalk
3 ) Auto hand over Hand trekken.
4 ) Laadrace
5 ) Autokantelen
6 ) Verrasings onderdeel....

WE HEBBEN WEDEROM GELDPRIJS PER ONDERDEEL TE VERDELEN.

Voor de dames aangepaste deadlift en geen autokantelen.

Helaas hebben we al meer dan 27 deelnemers moeten afzeggen,We zijn in overleg om nog een wedstrijdje te plannen in Den Helder.

We houden op de hoogte,Voor vragen mail naar info@jacktc.com en info@pro-deal.nl

Succes met Voorbereiden !!!!

Lex & Jack

Leuke onderdelen! Alleeen die laadrace he......nog even aan mijn conditie werken, hahaha!

woohoo trainingen kunnen beginnen :D thanx jack!

mooie onderdelen!!:D.. wat is t gewicht van de autodeadlift?

Dat wordt pittig zo te zien!

leuk hoor!!!nu nog de gewichten erbij en dan kan de voorbereiding beginnen!

DEADLIFT!!!!!

Goedzo.

Lijken mij ook leuke onderdelen ja, zijn er misschien al gewichten bekend?

Ik heb nog nooit een hand-over-hand gedaan dus ik weet er niet veel vanaf. Maar dit lijkt mij niet heel zwaar? (zal wel vies tegenvallen straks :P)

Excuses voor het lange wachten we zitten midden in verbouwingen en organiseren van allerlei evenementen...
Maar eindelijk hij is er de onderdelenlijst voor sterkste Man & Vrouw van AMSTERDAM OP ZONDAG 1 JUNI bij Joel's Gym....

1) Auto Deadlift op Herhalingen.
2 ) Timberwalk
4 ) Laadrace
5 ) Autokantelen
6 ) Verrasings onderdeel....

WE HEBBEN WEDEROM GELDPRIJS PER ONDERDEEL TE VERDELEN.

Voor de dames aangepaste deadlift en geen autokantelen.

Helaas hebben we al meer dan 27 deelnemers moeten afzeggen,We zijn in overleg om nog een wedstrijdje te plannen in Den Helder.

We houden op de hoogte,Voor vragen mail naar info@jacktc.com en info@pro-deal.nl

Succes met Voorbereiden !!!!

Lex & Jack

ik vond het vorgen jaar een leuke wedstrijd maar het enige wat ik wel vind is dat er weer veel deelnemers zijn,ik snap dat je veel mensen een kans wilt geven maar max 15 deelnemers is eigenlijk wel genoeg!net zoals op een zogeheten "B" wedstrijd!

Zou ook nog wel beestig zijn als er gewichten bekend werden, ik blijf checken.

ik vond het vorgen jaar een leuke wedstrijd maar het enige wat ik wel vind is dat er weer veel deelnemers zijn,ik snap dat je veel mensen een kans wilt geven maar max 15 deelnemers is eigenlijk wel genoeg!net zoals op een zogeheten "B" wedstrijd!

Tja zolang er geen classificatie onder de deelnemers word gemaakt (vaste b - c atleten) ed zullen er velen op elke wedstrijd afkomen zoals mieren op een suikerklontje...

BUMP
heb je al enig idee van de gewichten enzo die gebruikt gaan worden?

Zo'n cardeadlift is neem ik aan met hammergrip?

we wachten nu al ff een tijdje maar ik wil nu toch wel is weten wat de aanvangsgewichten zijn
vind et trouwens een slechte zaak dat wij daar achteraan moeten zitten :(
dat is iets voor de organisatie om dat bekend te maken
we weten nu de onderdelen wel maar dat is ook alles .... we weten niet hoe zwaar en of et op herhaling is of op max..... timbers weten we niet of et op tijd gaat of op afstand.

ik spreek namens mezelf en ik denk ook namens de andere deelnemers, een beetje meer informatie zou heel erg op prijs worden gesteld!!!!!!!!!

@jackalxl: je hebt nog behoorlijk wat tijd om voor te bereiden dus zo dringend is het nu ook weer niet, jack heeft ook andere wedstrijden en dingen aan zen hoofd, komt binnekort heus wel vertellen wat de gewichten zjin

we wachten nu al ff een tijdje maar ik wil nu toch wel is weten wat de aanvangsgewichten zijn
vind et trouwens een slechte zaak dat wij daar achteraan moeten zitten :(
dat is iets voor de organisatie om dat bekend te maken
we weten nu de onderdelen wel maar dat is ook alles .... we weten niet hoe zwaar en of et op herhaling is of op max..... timbers weten we niet of et op tijd gaat of op afstand.

ik spreek namens mezelf en ik denk ook namens de andere deelnemers, een beetje meer informatie zou heel erg op prijs worden gesteld!!!!!!!!!

Heb je de organisatie al gebeld? Zou beetje raar zijn als je verwacht dat de organisatie altijd maar dbb in de gaten houd en alle vragen over het evenement zou beantwoorden.

nice, ik ga grunten aan de zijlijn :cool:

Terug
Naar boven