Fitness Seller

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

@bikerbabe: nee vind niet dat ik nog meer dan genoeg tijd heb... de wedstrijd is al binnen 2 maand dus de voorbereiding meot toch echt kunnen beginnen .
en als hij het zo druk heeft met andere evenementen dan moet je zelf afvragen of je de sterkste man wedstrijd wel moet organiseren :)

@bikerbabe: nee vind niet dat ik nog meer dan genoeg tijd heb... de wedstrijd is al binnen 2 maand dus de voorbereiding meot toch echt kunnen beginnen .
en als hij het zo druk heeft met andere evenementen dan moet je zelf afvragen of je de sterkste man wedstrijd wel moet organiseren :)

Bel op dan ipv achter je pctje te wachten.

Wat maken de gewichten uit? Ga je in 2 maanden ineens sterk worden!

Oke komen ze:

Autodeadlift is een Hummer ( ga je nu een hummer kopen om er mee te trainen?), Farmers zijn 150kg op afstand bla bla

Autokantelen ga je trainen op de Sloop?

Veel plezier Jackalx

Ik vind het wel belangrijk te weten wat je te wachten staat, dan kan je je tegoei voorbereiden ..

ja ik vind et ook belangrijk
en ik heb contact met jack opgenomen en ik weet de onderdelen nu min of meer

Autodeadlift geen sumostyle.gewicht nog niet bekend hangt van autootje af.

Hand over hand auto trekken.
Timberwalk 80 kilo
Laadrace (zowiezo een wielflipje in)
Verrassingsonderdeel

dus bij deze jongens ....gewicht timberwalk is toch belangrijk om te weten ...laadrace met wheelfip: kun je dus de techniek op wheelflippen verbeteren :)

nou ik vind dit wel handig om te weten nu weet ik precies waar ik me op moet richten :D

Wat maken de gewichten uit? Ga je in 2 maanden ineens sterk worden!

Oke komen ze:

Autodeadlift is een Hummer ( ga je nu een hummer kopen om er mee te trainen?), Farmers zijn 150kg op afstand bla bla

Autokantelen ga je trainen op de Sloop?

Veel plezier Jackalx

Idd ik wil de gewichten liever niet eens weten, dat werkt voor mij alleen maar demotiverend (omdat het allemaal zo zwaar klinkt en is).

tuurlijk moet je de gewichten wel weten je wilt je toch ergens op voor kunnen bereiden ???

tuurlijk moet je de gewichten wel weten je wilt je toch ergens op voor kunnen bereiden ???

Het is toch maar een C-wedstrijd. In principe moet je basistraining al voldoende zijn om zo'n wedstrijd te kunnen draaien. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor dus misschien dat anderen daar anders tegenaan kijken.

Zijn er ergens regels te vinden waar een deelnemer zich aan moet houden?
Bijv. auto trekken hand over hand, hoe gaat dat in zijn werk? Wat zijn de regels?
Bijv. autodeadlift: is er een scheidsrechter die zegt wanneer een lift goed is ?
Voor mij zou dit mijn eerste wedstrijd zijn, maar het is wel handig om te weten waar ik me aan moet houden...

@Repo scheidsrechter vertelt wanneer de lift goed is!!

hand over hand zijn weinig regels aan verbonden..

Bijv. auto trekken hand over hand, hoe gaat dat in zijn werk? Wat zijn de regels?
Bijv. autodeadlift: is er een scheidsrechter die zegt wanneer een lift goed is ?
Voor mij zou dit mijn eerste wedstrijd zijn, maar het is wel handig om te weten waar ik me aan moet houden...

Als er regels zijn dan worden die ook op de wedstrijd nog uitgelegd dus dat komt wel goed.

Ja ik vind het toch wel erg jammer dat deze wedstrijd ook al weer volzit :(

Je kunt vragen aan iemand die mee doet hoe het zit. Of kijken hoe anderen het doen.

Wel klote dat je niet sumo style mag deadliften.. Vanaf wanneer wordt het gezien als een symo deadlift? Als je handen tussen je benen de barbell vasthouden?

Terug
Naar boven