jackalxl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@bikerbabe: nee vind niet dat ik nog meer dan genoeg tijd heb... de wedstrijd is al binnen 2 maand dus de voorbereiding meot toch echt kunnen beginnen .
en als hij het zo druk heeft met andere evenementen dan moet je zelf afvragen of je de sterkste man wedstrijd wel moet organiseren![]()

Wat maken de gewichten uit? Ga je in 2 maanden ineens sterk worden!
Oke komen ze:
Autodeadlift is een Hummer ( ga je nu een hummer kopen om er mee te trainen?), Farmers zijn 150kg op afstand bla bla
Autokantelen ga je trainen op de Sloop?
Veel plezier Jackalx
Idd ik wil de gewichten liever niet eens weten, dat werkt voor mij alleen maar demotiverend (omdat het allemaal zo zwaar klinkt en is).

tuurlijk moet je de gewichten wel weten je wilt je toch ergens op voor kunnen bereiden![]()
Zoals vorig jaar toen elk onderdeel me eerste x was, helemaal geweldig 
tuurlijk moet je de gewichten wel weten je wilt je toch ergens op voor kunnen bereiden![]()
Zijn er ergens regels te vinden waar een deelnemer zich aan moet houden?
Bijv. auto trekken hand over hand, hoe gaat dat in zijn werk? Wat zijn de regels?
Bijv. autodeadlift: is er een scheidsrechter die zegt wanneer een lift goed is ?
Voor mij zou dit mijn eerste wedstrijd zijn, maar het is wel handig om te weten waar ik me aan moet houden...
Zijn er ergens regels te vinden waar een deelnemer zich aan moet houden?
Bijv. auto trekken hand over hand, hoe gaat dat in zijn werk? Wat zijn de regels?
Bijv. autodeadlift: is er een scheidsrechter die zegt wanneer een lift goed is ?
Voor mij zou dit mijn eerste wedstrijd zijn, maar het is wel handig om te weten waar ik me aan moet houden...

Leuk idee als je als eerste moet
Ik denk dat het wel los loopt.
Ik ga er gewoon voor en maak er wat van.
René
Ging dan ook voor geen meter 
Wel klote dat je niet sumo style mag deadliften.. Vanaf wanneer wordt het gezien als een symo deadlift? Als je handen tussen je benen de barbell vasthouden?