MuscleMeat

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

zijn 2 stangen die op t chassis gelast zijn of constructrie waar auto opstaan, enfin, 2 staven naast je benen, geen bar

minstens! :eek:

bijna is er deze wedstrijd, zijn er nog gewichten bekend van de onderdelen

zijn de timbers nou op afstand of tijd?

jack emailt niet terug..

vorig jaar waren ze op afstand .... en daar is dit jaar nog niks over gezegd dus ga maar van uit dat et op afstand is

Ah da zou wel stom zijn imo, is strongman geen marathon lopen.

Hmmm het is 9 van de 10 keren op afstand hoor Snoob.

snoob, heb u toch verteld da het vorig jaar ook op afstand was, 114m met 50kg per hand, dees jaar ga ik voor de kilometer :D

Ik neem asics hardloop schoenen en gatorade mee om de concurrentie voor te blijven tijdens de lange afstand farmers walk.

Ik neem gewoon twee blikjes Red Bull en dan ga ik als een speer!

ach jongens niet te veel groot spraak :) eerst waar maken en dan claimen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen Sterkste Mannen en Vrouwen...gaat de voorbereiding een beetje naar wens voor iedereen,Ik volg het forum niet zo,maar nu zie ik hier en daar dat ik/we niet schijnen reageren op emails...Zoals jullie allemaal weten blijft er bij de hotmail nogal eens wat hangen dus als er vragen zijn mail dan naar info@jacktc.com !!!

We kunnen wederom dit jaar weer rekenen op een grote opkomst en zat de wedstrijd al binnen 2 weken na het bekend maken meer dan vol.
Helaas hebben we dan ook al 41 jongens teleur moeten stellen,waar dus uit blijkt dat de sterkste man wedstrijden behoorlijk in de lift zit!!!

We zijn in overleg om misschien nog een wedstrijdje te gaan doen ,voor de jongens die nu helaas niet mee kunnen doen.

Alle atleten dienen 11 uur aanwezig te zijn bij Joel's Gym Osdorperweg 518 b in Amsterdam.
Het inschrijfgeld is 5 euro ,we starten echt 12.00 sharp met de wedstrijd!!!!
Kom dus op tijd....succes met de laatste voorbereidingen en blijf blessurevrij!!
Zegt het voort zegt het voort....

prettige Pinksterdagen,sportieve groet Alex en Jack

Nog een poster:)
Sterksteman.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmiddag komt er waarschijnlijk een verbeterde/grotere versie. Heb op deze pc geen goed progje ervoor:)

Het is te lezen toch? Of moeten de sponsors per se groter?
Nou het is idd wat mooier als ie groter en duidelijker is. Ik krijg em hier namelijk binnen in een monsterlijk PDF formaat. Ziet er veel beter uit als het zo groot is.
Moet nog even uitvogelen hoe en wat:D:D

Edit

Zo is ie beter

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
monstermug je bent een held!!!

Terug
Naar boven