AndroidHealthClinic

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

mensen mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vandaaag ook een verslag op at5 met een interview met een heel apart ventje :p

beetje kapsones hahahahaha j/k

miss dat het nog herhaalt word, denk t wel!

haha maak ik tog nog een beetje bekendheid naast jou gijsje :P

Hey TMOS, kun je me ff de gegevens van Reindert e-mailen?

ga ik doen jan!

maar maak er meteen even reinder van zonder t hahaha

gewoonte die een hele hoop mensen schijnen te hebben (zelfs ons eigen familie)

mail komt er aan!

Mooi verslag, uitslag is iets anders dan ik verwacht had eerlijk gezegd ! Hoe heeft de organisatie punten gegeven dan ? Waarom staat er 4 voor mijn naam en sta ik toch nog op de 5de plaats? Snap ik niet :D

Geen foto's beschikbaar?

vorige pagina staan wat foto's van mij!

kun je dat van AT5 ook op de comp zien, ik heb geen at5 meer in baarn?

kun je dat van AT5 ook op de comp zien, ik heb geen at5 meer in baarn?

als het goed is wel maar ben nu al tijdje aan t zoeken op at5.nl maar kan t niet vinden!!!

wou de link al posten hier maar als ik m nie zie valt er weinig te posten he haha

miss een dezer dagen..........

Alex niet. Dan wordt ie gedist hier vanwege het niveau van die wedstrijd;)

zou je denken?
is de wedstrijd in Hoeksewaard nx voor hem dan?
was vorig jaar ook een leuke wedstrijd en qua deelnemers toch veel concurentie,niveau voor een C was hoog
toen begon pas echt de ellende voor mij met mun knie
geef nooit op,ben toen tot mijn spijt uitgevallen
heb jij al een B wedstrijd gepland of ga je voor de YBF in oktober?
nog gefeliciteerd met je overwinning

zou je denken?
was vorig jaar ook een leuke wedstrijd en qua deelnemers toch veel concurentie,niveau voor een C was hoog

:roflol:?

zou je denken?

-Tuurlijk is de hoekse waard prima voor Alex maar hij vind het zelf gay.
-Ja heb al een mail verstuurd naar De sterkste man van Kampen, nog geen reactie. Volgend jaar gaan we alle kwalificaties proberen mee te doen.
-YBF nog geen idee.
-Thanks.

-Ja heb al een mail verstuurd naar De sterkste man van Kampen, nog geen reactie. Volgend jaar gaan we alle kwalificaties proberen mee te doen.
-YBF nog geen idee.
-Thanks.

gay nog wel!! okay
Kampen is een mooie wedstrijd bijna in mijn achtertuin
ook altijd goed georganiseerd en veel toppers komen daar naar toe
volgens mij was de inschrijving ook al vol maar je weet maar nooit

Mooi verslag, uitslag is iets anders dan ik verwacht had eerlijk gezegd ! Hoe heeft de organisatie punten gegeven dan ? Waarom staat er 4 voor mijn naam en sta ik toch nog op de 5de plaats? Snap ik niet :D

Geen foto's beschikbaar?

Die nummertjes in de kolom "plaats" waren inderdaad fout. Ik heb het al verbeterd. Een reden dat Jack tot een andere puntentelling komt kan bijvoorbeeld gelegen zijn in het aantal punten wat je geeft aan deelnemers die gelijk eindigen op een onderdeel. Bijvoorbeeld Simon en David allebei 17 herhalingen op de auto deadlift. Normaal gesproken behoor je de punten te verdelen, zoals ik dat heb gedaan, maar het komt wel eens voor dat er punten worden gegeven op de volgende manier: allebei 14 punten. Dan krijg je dus een heel andere puntentelling. Hetzelfde geld als er een deelnemer uitvalt. In dit geval Maarten Mulder die na het eerste onderdeel uitviel. Normaal gesproken blijf je punten geven als ware die deelnemer nog gewoon in de strijd, dus in dit geval krijgt de nummer 1 nog steeds 18 punten, ondanks dat je maar met 17 deelnemers verder gaat. De reden hiervan is dat het anders voor de overige deelnemers oneerlijk is, iemand pakt in het eerste onderdeel 18 punten voor een eerste plek, maar de 'concurrent' kan in de volgende onderdelen slechts 17 plunten verdienen voor een eerste plek en wordt zodoende benadeeld in de strijd om de titel. Om dat te voorkomen blijf je dus punten geven uitgaande van het aantal deelnemers waaarmee je de wedstrijd bent gestart.

Maar Jack heeft in dit geval wat mij betreft het laatste woord. Ik hoop dan ook snel van hem zijn puntentelling te ontvangen zodat ik e.e.a. kan rectificeren.

-YBF nog geen idee.
-Thanks.

Als jij wel een reactie op je mail krijgt dan mogen ze me lek schieten...ik heb ook al gemaild alleen dan 2mnden terug ofzo :P

Terug
Naar boven