XXL Nutrition

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

kort verslagje van mijn kant:

Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.

onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.

onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.

onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..

onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liften??? kk onderdeel had 13 stenen.

onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..

onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.

was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.

filmpjes volgen nog.
hey Bikkel!
heb jou filmpje even bekeken met hand over hand maar volgens mij zie ik als enige fout dat jij zelf het touw misgrijpt!!
touw werd anders strak getrokken hoor
maar even goed het presteren ligt altijd bij jezelf
je bent nog jong train hard en veel nu lijkt het erop dat je je presteren laat afkomen op onkunde van anderen

• Topic Starter Topic Starter
hey gijs en we hadden toch ook GELIJK!!!!JE WINT ALLES HAHAHAHAHAHAHA

gekke gijs price!!!

Netjes Jack. Trouwens de coach van Mark wil dat ik volgend jaar nog 1 keer mee doe.
Ik denk dat ie denkt dat het volgend jaar 3x scheepsrecht is

DUS GA JE DIE 3E KEER MEEDOEN OOK...Ik zei toch nu de YBF weer doen,dan het bankdrukken eind van het jaar en gewoon weer Amsterdam een soort van vicieuze cirkel draaien hahaha!!!

en onze Henry moet ook weer meedoen!!Als de blessure's zijn hersteld!!!!

Hey Jack, jammer dat je je een klein beetje aangevallen voelt. Ik bedoel het niet als aanval. Echt als opbouwend. Dat had ik toch duidelijk gezegd.

Enne wat bedoel je die autodeadlift trok ik niet? Ik heb hem van te voren ook ff gevoeld en trok hem zowel op de kruiwagengreep als de smalle deadlift stang. Trok tijdens de SM van Zuid-Nederland ook nog 5 x 270 dus deadliften kan ik wel dacht ik.

Ik vind het top dat mensen zoals jij een wedstrijd organiseren. Die mensen moeten we koesteren. En iedereen die meedeed, toppie! Ik vind dat die c-wedstrijden wel een plaats verdienen tussen alle wedstrijden in.

hey Bikkel!
heb jou filmpje even bekeken met hand over hand maar volgens mij zie ik als enige fout dat jij zelf het touw misgrijpt!!
je bent nog jong train hard en veel nu lijkt het erop dat je je presteren laat afkomen op onkunde van anderen

ja je hebt gelijk, komt goed;)

Geweldig die car flip poging van Gijs! Wat kan je toch lekker losgaan kerel!

Ben je binnenkort weer in voorschoten?

Ik geloof dat Richard wel ging trainen.. Ik weet nog niet zeker of ik er dan ben, volgende week zaterdag sowieso!

ja gijs kom volgende week sowieso...ben ik er ook weer. Wil dan sowieso gaan voor de 160steen in serie :D en farmers en ifsa log en tire:P

hey Bikkel!

Gaan we weer.. net als vorig jaar :roflol:

ik krijg vandaag een aantal foto's binnen en hoop die later vandaag te kunnen posten!!!

dacht laat ik ff weten :p

Komaan TMOS posten die handel :)

klein detailtje............hoe krijg ik foto's in een topic???

Uploaden via www.tinypic.com en dan de volgende regel kopiëren in dit topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

top thx :thumbs:

Terug
Naar boven