- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
haha die gijs!! heerlijk, wat een doorzettingsvermogen heeft die jongen tochJe bent hiervoor gemaakt!
Dat zeiden jullie bij de YBF ook

thanks Vincent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha die gijs!! heerlijk, wat een doorzettingsvermogen heeft die jongen tochJe bent hiervoor gemaakt!

hey Bikkel!kort verslagje van mijn kant:
Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.
onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.
onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.
onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..
onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liftenkk onderdeel had 13 stenen.
onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..
onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.
was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.
filmpjes volgen nog.
hey Bikkel!
heb jou filmpje even bekeken met hand over hand maar volgens mij zie ik als enige fout dat jij zelf het touw misgrijpt!!
touw werd anders strak getrokken hoor
maar even goed het presteren ligt altijd bij jezelf
je bent nog jong train hard en veel nu lijkt het erop dat je je presteren laat afkomen op onkunde van anderen

Geweldig die car flip poging van Gijs! Wat kan je toch lekker losgaan kerel!
Ben je binnenkort weer in voorschoten?
hey Bikkel!
heb jou filmpje even bekeken met hand over hand maar volgens mij zie ik als enige fout dat jij zelf het touw misgrijpt!!
touw werd anders strak getrokken hoor
maar even goed het presteren ligt altijd bij jezelf
je bent nog jong train hard en veel nu lijkt het erop dat je je presteren laat afkomen op onkunde van anderen

klein detailtje............hoe krijg ik foto's in een topic![]()