Fitness Seller

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

beetje jammer dat de deelnemers 5 euro moete betale en de entree gratis is maar goed!!!ik heb der zin in...

ja, vanwaar ineens deze beslissing om deelnemers 5€ te laten betalen?
t is nu niet dat het zo'n enorm bedrag is maar het maakt mij nog meer aan het twijfelen of ik wel zou meedoen
t is een wedstrijd die ik voor de fun zou meedoen, maar ben wel een ganse dag ermee bezig, verplaatsing enzo, dan heb ik dag ervoor nog feestje, moet ik me ook rustig houden, een topplaats zal ik niet halen want amper voorbereiding... zelfde dag is het de GP, begin al te overwegen om gewoon daar naartoe te gaan
vind het beetje jammer dat dit ook zo aangekondigd wordt via t forum, ipv bij inschrijving reeds al iets van te vermelden...

Er zijn toch geldprijzen voor de top hé? :p

Haha beginnen mensen te ijlen over die 5 pleuro vind ik ergens toch wel hilarisch hollands..

Ik heb er zin in!!!!

Ze komt uit Belgie :o

Haha beginnen mensen te ijlen over die 5 pleuro vind ik ergens toch wel hilarisch hollands..

Ik heb er zin in!!!!

ik ben Belg pummel

maar t is weer zoveelste druppeltje in een emmertje dat bijna overloopt, twijfel om mee te doen of niet wordt erg groot nu
t is ook dat we vorig jaar maar met 3 waren, dus zo spannend was de wedstrijd nu ook weer niet...

ik ben Belg pummel

maar t is weer zoveelste druppeltje in een emmertje dat bijna overloopt, twijfel om mee te doen of niet wordt erg groot nu
t is ook dat we vorig jaar maar met 3 waren, dus zo spannend was de wedstrijd nu ook weer niet...

Dat blijf je houden he, denk ik... Dit jaar waarschijnlijk weer zoiets?

Kelly doe nou maar mee...je bent een beetje te geintergreerd...(zeikerige krent :P )

Als ik vantevoren niet in mijn vinger hak wel ja.

*kick* weet op dit moment nog niet of ik kom supporteren....Vriendin wilt naar de pasar malam besar. Tis het 50jarig jubileum en 1 juni is de enige dag dat we er naar toe kunnen...

Stuur je haar toch naar die Pasar Toko en sateetjes eten.
en jij naar a'dam is alles opgelost!!
groetjes Roy

WTF is de pasar malam besar

Je maakt kennis met de cultuur van Azië. Op de Pasar Malam Besar vind je muziek, theater, kunst, exotisch eten, films, documentaires, boeken, en tijdschriften.
Voor de mensen die nog nooit in Azië zijn geweest kunnen de sfeer (alvast) proeven en voor de mensen die er wel zijn geweest kunnen naar hartelust herinneringen ophalen!
Informatie
Naam:
Tong Tong Festival op de 48e Pasar Malam Besar
Datum:
25 mei t/m 5 juni 2006
Website:
www.pasarmalambesar.nl
Organisatie:
Stichting Tong Tong, Celebesstraat 62, 2585 TM Den Haag
Meer informatie:
tel. 0900 – PASAR MALAM (0900 – 72 72 762, € 0,45 p.min.)

Wat is nou cooler dit of de Sterkste man van Amsterdam? Ik had het wel geweten. En anders ga je toch een andere dag. Is van 25 mei t/m 5 juni genoeg andere dagen om uit te kiezen denk ik zo.

:gay:damn dat is gay

Heb indo roots .... en ben er al een jaar of watn iet meer geweest.(en ik ga voor het vreten... :D:D)
We kunnen niet op een andere dag ivm werk.
Zaterdag ben ik zelf al trainende dus ziet ze me ook al niet :P

*kick* weet op dit moment nog niet of ik kom supporteren....Vriendin wilt naar de pasar malam besar. Tis het 50jarig jubileum en 1 juni is de enige dag dat we er naar toe kunnen...

Stuur je haar toch naar die Pasar Toko en sateetjes eten.
en jij naar a'dam is alles opgelost!!
groetjes Roy

Heb indo roots .... en ben er al een jaar of watn iet meer geweest.(en ik ga voor het vreten... :D:D)
We kunnen niet op een andere dag ivm werk.
Zaterdag ben ik zelf al trainende dus ziet ze me ook al niet :P

Nou lekker dan. :mad:

Ben ik nou gek of is de keuze heel makkelijk? Dan sla je toch gewoon een keer een training over? Daar vergaat de wereld echt niet van hoor!

hallo mannekes,

zijn jullie een beetje klaar voor zondag??
ik hoop dat het een leuke dag gaat worden en zorg ervoor dat jullie genoeg fans meenemen zodat het 1 groot en gezellig feest kan worden!

succes

:klink:

Terug
Naar boven