AndroidHealthClinic

Onderdelen Sterkste man van NL

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
1- Boomstam (maximum gewicht – 3 beurten)
2- Atlas stones , 120, 140 ,150 ,160, 180
3- Medley
4- Truckpull, harnas en touw.
5- Carry en drag.
6- Yoke race , 380 kg.

Op welke hoogte de stones?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is alles wat ik weet. De stones zullen als gebruikelijk op de muur geladen worden en ga er van uit dat de wheelflip deel uit maakt vand e medley.

180kg log Alex!!!!!
160 170 180 BAM!

Dit zijn wel onderdelen die je liggen Alex, ben benieuwd!

:janken:Geen deadlift

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de onderdelen voor iedereen wel geschikt zijn. Ook de lichte en snelle jongens kunnen goed uit de voeten. Het is apart dat er geen deadlift in zit. Daar heb ik wel veel in geinvesteerd. Een volledig grip event zit er ook niet in. Misschien wel farmers als onderdeel van de medley. Maar dat is een gok

Zie de yoke weer terug, mooi onderdeel.

hahaa..ze blijven ons verassen, ik moet zeggen; jammer van de deadlift!!, maar de carry en drags, medleys zijn leuk op finale's...en dit word me een finale ,dat weet ik zeker!

en alex je deads trainen is nooit verkeerd ;)

vette onderdelen mooie combi van pure kracht en conditie

Mooie onderdelen en leuke variatie.

Hoogte stones wordt wel pittig. 120 op 1m80 en dus 140 op 1m70 cq. 1m65 dan?

Jah is altijd goeie oefening om te doen maar toch..wel balen ja. K geef tussendoor wel een deadliftshowtje :D

Wel een rare volgorde, vond het vorig jaar al best een vreemd volgorde met Atlas Stones als 2e onderdeel.

Wel een rare volgorde, vond het vorig jaar al best een vreemd volgorde met Atlas Stones als 2e onderdeel.

jij bent raar. wat maakt volgorde uit? het moet toch gedaan worden..en als je beetje nadenkt ,snap je zelf ook wel dat de realiteit de volgorde anders is dan op internet soms word aangegeven..tenzij je alles gelooft wat op internet staat;)

en atlas stones was vorig jaar helemaal niet 2e onderdeel.

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit! Jammer van het gebrek aan deadlift. En is die yoke niet vrij licht voor de meeste beesten die meedoen?

boeeeeeem! go lex, go lex!!

Oeh oeh Yoke!!!

Farmers in de medley en als ik dan meedoe ben ik een heel blij man!!

yoke erin top onderdeeltje

Terug
Naar boven