Fitness Seller

Onderdelen Sterkste man van NL

Jarno Hams (1e plaats Sterkste Man van Nederland 2010) Uitgevallen
Richard van der Linden (2e plaats Sterkste Man van Nederland 2010)
Alex Moonen (3e plaats Sterkste Man van Nederland 2010)
Jan Wagenaar (4e plaats Sterkste Man van Nederland 2010)
Johan Langhorst (2e plaats Sterkste Man van Noord-Nederland 2011)
Jitse Kramer (3e plaats Sterkste Man van Noord-Nederland 2011)
Rick van der Torre (1e plaats Sterkste Man van Zuid-Nederland)
Eric Hams (2e plaats Sterkste Man van Zuid-Nederland)
Fouad Hsaini (1e plaats Sterkste Man van Oost-Nederland)
Patrick van der Kraan (2e plaats Sterkste Man van Oost-Nederland)
Kelvin de Ruiter (1e plaats Sterkste Man van Midden-Nederland)
Dennis van Beusekom (2e plaats Sterkste Man van Midden-Nederland)
Gijs Boeijen (wildcard)

Voorspellingen?

Het zal tussen Jan, Alex en Richard gaan. Met als bedreiging daarachter Rick.

Het lijkt me duidelijk dat ik er gigantisch van baal dat ik niet mee kan doen!
Nadat ik vorige maand in het ziekenhuis heb gelegen en 14kg aan gewicht verloren had.
Ik was bijna alle spierspanning kwijt en daardoor kwam er extra druk op m'n wervel. Heb geprobeerd om de spanning er goed en toch snel weer op te krijgen met helaas als resultaat dat dit niet gelukt is en m'n rug overbelast is.
M'n SI gewricht werkt niet mee en zorgt voor een geblokkeerde zenuw waardoor ik geen spanning in m'n onderrug vast kan houden.

Het is dus weer zo dat ik komende zaterdag m'n titel een jaar in bruikleen doe.
Want volgend jaar wil ik hem terug. Dat is nu al een belofte.

Laatst bewerkt:
sterkte met het herstel Jarno.

en voorspelling: ik denk dat Richard hem dit jaar gaat pakken.

Ik denk dat diegene met de meeste punten wint.

Echt shit dat je niet mee kan doen Jarno! De 25e editie is het a.s. zaterdag.

Ik denk ook dat het tussen Alex, Richard en Jan zal gaan. Maar aan een nadere voorspelling wie van deze drie de eerste plek zal pakken durf ik me niet te wagen. Ik kan me nog herrinneren hoe Richard in Vroomshoop (2009) onverwacht tijdens de medley ineens veel punten verloor doordat het helemaal misging. Zoiets kan zomaar gebeuren bij één van de anderen ook. Ik hoop wel dat ze alle drie tot het eind blessurevrij blijven zodat wij een mooie strijd te zien krijgen! En Rick zou inderdaad wel eens een mooie vierde plek kunnen halen, of zelfs het podium als het met één van bovengenoemde misgaat (door uitval of een fout). En voor de rest laat ik mij verrassen!!!!

Laatst bewerkt:
Ik gok op Alex Moonen maar gaat een spannende wedstrijd worden

hoe spannerder hoe mooier,Jarno sterkte man en tot volgend jaar kerel.

ik weet niet wie er gaat winnen,maar het word vast de sterkste die dat flikt,en de vorm vd dag zal veel invloed hebben denk ik.

Alex is on FIYAAHHH :fire: ik heb vannacht in mijn dromen al gezien dat Alex wint... mijn dromen komen heel vaak uit... be warned :fire:

Echt shit dat je niet mee kan doen Jarno! De 25e editie is het a.s. zaterdag.

Ik denk ook dat het tussen Alex, Richard en Jan zal gaan. Maar aan een nadere voorspelling wie van deze drie de eerste plek zal pakken durf ik me niet te wagen. Ik kan me nog herrinneren hoe Richard in Vroomshoop (2009) onverwacht tijdens de medley ineens veel punten verloor doordat het helemaal misging. Zoiets kan zomaar gebeuren bij één van de anderen ook. Ik hoop wel dat ze alle drie tot het eind blessurevrij blijven zodat wij een mooie strijd te zien krijgen! En Rick zou inderdaad wel eens een mooie vierde plek kunnen halen, of zelfs het podium als het met één van bovengenoemde misgaat (door uitval of een fout). En voor de rest laat ik mij verrassen!!!!
de bloemen liggen over de streep en niet ervoor !!!!

Ik zou mijn geld zonder twijfel op Alex zetten.

Richard is denk ik grootste kanshebber met alex en jan er achter...toch is mijn persoonlijke favo alex(gunfactor). Alhoewel gun ik het de rest ook,let the games begin!

mwoah richard/alex/jan gelijkwaardig, maar ik denk dat de events alex en jan meer liggen dan richard, geen deadlift en geen grip en laat dit net de events zijn waar richard alex op pakt (en stone wellicht op speed)...

Terug
Naar boven