Zou ontzettend mooi zijn, Gijs hoort er gewoon bij !!
Je hoort erbij als je je plaatst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ontzettend mooi zijn, Gijs hoort er gewoon bij !!
sterkte met het herstel Jarno.
en voorspelling: ik denk dat Richard hem dit jaar gaat pakken.

sterkte met het herstel jarno.
En voorspelling: Ik denk dat richard hem dit jaar gaat pakken.
sterkte met het herstel Jarno.
en voorspelling: ik denk dat Richard hem dit jaar gaat pakken.
hoe spannerder hoe mooier,Jarno sterkte man en tot volgend jaar kerel.
ik weet niet wie er gaat winnen,maar het word vast de sterkste die dat flikt,en de vorm vd dag zal veel invloed hebben denk ik.

de bloemen liggen over de streep en niet ervoor !!!!Echt shit dat je niet mee kan doen Jarno! De 25e editie is het a.s. zaterdag.
Ik denk ook dat het tussen Alex, Richard en Jan zal gaan. Maar aan een nadere voorspelling wie van deze drie de eerste plek zal pakken durf ik me niet te wagen. Ik kan me nog herrinneren hoe Richard in Vroomshoop (2009) onverwacht tijdens de medley ineens veel punten verloor doordat het helemaal misging. Zoiets kan zomaar gebeuren bij één van de anderen ook. Ik hoop wel dat ze alle drie tot het eind blessurevrij blijven zodat wij een mooie strijd te zien krijgen! En Rick zou inderdaad wel eens een mooie vierde plek kunnen halen, of zelfs het podium als het met één van bovengenoemde misgaat (door uitval of een fout). En voor de rest laat ik mij verrassen!!!!

, ben benieuwd, zal spannend worden.