Effective
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Simon kan beter stoppen want die titel gaat die echt niet pakken.
Em winnen word heel lastig indd, maar is wel vet als ie weer wedstrijden gaat doen..keiharde oorlogsveteraan!
Het was erg jammer om te zien dat je echt niet meer verder kon Fouad, ik vond je instelling echt hard. Sowieso heb ik altijd al bewondering voor je gehad in de zin dat ik wist dat het als lichtgewicht dus mogelijk was om op dit niveau mee te draaien door jouw prestaties. Op Zaanstad kwam daar een extra stuk bewondering bij omdat je als een echte sportman op die boom doorgaat en laat zien dat je je door niets laat tegenhouden. Ik hoop volgend jaar gewoon weer zij aan zij te kunnen strijden!
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 16:48 ----------
Gijs bedankt.
Het is inderdaad jammer dat het zo heeft moeten gaan.
Nu even alles laten rusten en dan verder kijken.
Jij bent goed bezig
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 17:51 ----------
Indd fouad..tot de wheelflip zat je er erg goed bij..zonde van die rug en kapotte pols nog steeds niet te vergeten. Je weet wat ze zeggen over als alles tegen zit..dan ben je voor de volgende keer zowieso voorbereid.
Thanks Mo,
Johan en Jan moeten blij zijn met zo,n motivator in hun hoek.
En inchaallah zal het weer goed komen.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 17:52 ----------
Balen fouad om te horen, sterkte met herstellen.
En gewoon door gaan he, moet nog een dutch strongman cup 2011 tshirt hebben!
ben druk bezig jongen
DSC 2011 komt eraan.
en jij ook lekker doorgaan met trainen
Doetze mooie foto's mis alleen mijn foto's met de stones of regende het daar te hard voor!!

), ik hoor hem het zo roepen 

Denk dat iedereen in Friesland blij is dat een Fries weer met de titel weg is. Leaver dea als slaef! Zoiets? 
Nogmaals gefeleciteerd Jan je hebt verdiend gewonnen !!!! (berenspek blijven eten)Mijn god,wat een dag gister....
wil iedereen bedanken voor weer een super sfeer,en de mooie wedstrijd.
Ik kan het nog niet geloven dat ik gister heb gewonnen,ik hoop dat dat wel gaat komen vandaag of morgen,hahaha.
mo,super hoe jij weer voor iedereen klaarstaat hoor,mag wel eens gezegt worden vind ik.
verder geen commentaar,en genoten van alles en iedereen om me heen en we zijn echt een groep vrienden met zijn allen,helemaal top!!!
gr vanuit een met ballonnen en slingers versierd dorp Scharnegoutum...

Ik versta er geen kloten van, maar 't is een mooi filmpje![]()
maar jij bent ook een metalinguistisch wonder cor paul