XXL Nutrition

Onderdelen Sterkste man van NL

Zonde van Jarno, is de onbetwiste nummer 1. Richard, Alex of Jan gaan voor de winst als alles goed gaat. Misschien iemand die zichzelf gaat overstijgen en voor verrassing gaat zorgen. De rest is imo toch ander niveau en meer lijstvulling/ vermaak voor publiek.

Ik weet niet of je zelf wedstrijden doet, gedaan hebt of dat nog van plan bent. Maar om de nummers 4 t/m 12 in de finale van Nederland lijstvulling te noemen....:eek:

Meeste deelnemers zitten kwa basiskracht heel dicht bij elkaar. Op zo'n wedstrijd zijn er zoveel elementen die meespelen, of mee kunnen spelen die net even het verschil kunnen maken. Dus niemand is op zo'n finale lijstvulling!

Ach is een forum toch iedereen moet lekker zeggen wat ie vind. Niemand krijgt mijn goede zin naar beneden en voor vermaak zal ik zorgen!

Hehe is voor velen hier(hier spreek ik vanuit mezelf) een droom om ooit in de finale te staan(die bij 99% niet uit komt waaronder ik weer), en als je dan die droom verwezenlijkt heb wordt je lijstvulling genoemd das k*t!

Meeste deelnemers zitten kwa basiskracht heel dicht bij elkaar. Op zo'n wedstrijd zijn er zoveel elementen die meespelen, of mee kunnen spelen die net even het verschil kunnen maken. Dus niemand is op zo'n finale lijstvulling!
Ok. Ik zie aan de hand van kwalifiacties en vorige edities duidelijke verschillen. Er zijn altijd elementen die meespelen ja, daarom schreef ik ook 'als alles goed gaat'. En nogmaals, denigrerend is het nooit bedoelt.
Ach is een forum toch iedereen moet lekker zeggen wat ie vind. Niemand krijgt mijn goede zin naar beneden en voor vermaak zal ik zorgen!
Prima toch. Succes i.i.g.
Hehe is voor velen hier(hier spreek ik vanuit mezelf) een droom om ooit in de finale te staan(die bij 99% niet uit komt waaronder ik weer), en als je dan die droom verwezenlijkt heb wordt je lijstvulling genoemd das k*t!
Het is maar een mening, maak je niet zo druk. Concentreer je niet eens alleen op woord lijstvulling. Natuurlijk is het mooi als je daar bij kan zijn en er veel voor gedaan en gelaten hebt. Maar eigenlijk zeg je in niet zoveel woorden hetzelfde. Er zijn mensen voor wie het een dikke prestatie is daar te mogen zijn (gelijk hebben ze), en er zijn mensen die er gewoon staan en pas blij zijn als ze podium hebben. Dat wil niet zeggen dat anderen minder zijn of slecht, helemaal niet. Maar er is altijd een top binnen de top.

:huilen: ik ben lijstvulling

:D

Wie is die Jezza? ik zou zeggen kom een langs dan praten we veder kijken of je nog steeds zo een grote bek hebt! Met je spuit eens test het oestrogeen stijgt naar je hoofd.

vind ik ook..kan het nou wel snel goed praten maar was gewoon heel domme uitspraak..had zelf je testlevel even laten zakken om te zeggen dat je helemaal fout zit met je uitspraken

Wie is die Jezza? ik zou zeggen kom een langs dan praten we veder kijken of je nog steeds zo een grote bek hebt! Met je spuit eens test het oestrogeen stijgt naar je hoofd.
Je ziet 'm elke zondag op BBC. Grappige kerel wel.
vind ik ook..kan het nou wel snel goed praten maar was gewoon heel domme uitspraak..had zelf je testlevel even laten zakken om te zeggen dat je helemaal fout zit met je uitspraken
Ik praat niks goed, ik verduidelijk. Omdat bepaalde mensen moeite lijken te hebben met relativeren. En ik vind niet dat ik fout zit, het is mijn mening.

• Topic Starter Topic Starter
Gijs: beter concentreer je op de wedstrijd ipv vermaak en stemming!
Mike: hwy beer leuk weer eens wat van je te horen! Kom je kijken?
Jezza: denk dat je een probleem hebt met je uitdrukken. Niet echt respectvol hoe je reageert. En de meeste hier hebben respect voor elkaar omdat we weten hoe veel je er voor moet laten en moet doen. Als je dat weet reageer je gewoon niet zo! Ben je deze week al eeeder tegengekomen, toen deed je het niet veel beter

Laatst bewerkt:
Kuch*p*ssy*kuch. Je weet wie ik ben. Kom gerust een praatje maken son!

De knuppel in het hoenderhok, Jezza. Maak nog eens zo'n opmerking please, pak ik even cola en popcorn erbij ;)

Zonde van Jarno, is de onbetwiste nummer 1. Richard, Alex of Jan gaan voor de winst als alles goed gaat. Misschien iemand die zichzelf gaat overstijgen en voor verrassing gaat zorgen. De rest is imo toch ander niveau en meer lijstvulling/ vermaak voor publiek.

Jezza weet niet wie je bent.
Maar bedankt voor je compliment :D (ff wat olie op het vuur gooien)
Maar zoals jij het zegt komt het niet echt leuk over. Je zou dus volgens jou ook met maar 4 man een finale kunnen hebben? Lekker spannend zal dat dan worden. NOT!!

Tis kwestie van opbouw he jezza...iedereen word sterker en komt dichter bij de troon...gaat alleen wat tijd overheen, sommige houden vol en sommigen niet;)...jarno was ook "lijstopvulling" totdat ie won en bleef winnen. Oja Ik vind het ook domme term/opmerking btw

Hey Mo wat flik jij me nou. Ik lijstopvulling!! **** You!
Ik ben van de 10x dat ik in de finale heb gestaan 1x niet op het podium geeindigd en jij noemt dat lijstopvulling?
Pas jij zaterdag maar op. Want ik ga bovenop je zitten ;) :D

Jezza weet niet wie je bent. Maar bedankt voor je compliment :D (ff wat olie op het vuur gooien)
Je trouwste fan, je weet toch!:D

Maar zoals jij het zegt komt het niet echt leuk over. Je zou dus volgens jou ook met maar 4 man een finale kunnen hebben? Lekker spannend zal dat dan worden. NOT!!
Nee zeker niet daar is niks aan en publiek komt daar ook niet op af. Daarom zijn er meer mensen. Maar wie zijn 'als alles volgens plan loopt' nou de echte kanshebbers. Niet allemaal toch als we eerlijk zijn? En daar bedoel ik niks verkeerds mee. Sommigen zullen boven zichzelf uitstijgen en andere halen persoonlijke pr's en genieten gewoon om daar te zijn, allemaal prima. Maar zie ik het dan zo verkeerd door te stellen dat er maar een paar zijn die 'normaliter' echt kans hebben op de titel?

Wanneer je jezelf naar de top 10 (of iets meer) van NL hebt weten te werken, dan kun je niet spreken van opvulling lijkt mij zo. Heb dan ook veel respect voor deze jongens - ze hebben er hard voor gewerkt!

Wel zie je bij overige wedstrijden soms jongens meedoen (hoe sportief ook en met goede inzet) die waarschijnlijk moeite hebben met bijvoorbeeld 100 kg bankdrukken. Het heet toch echt 'sterkste man' wedstrijden en het is jammer dat mijn magere buurman (als publiek zijnde) denkt dat hij het beter kan.
Misschien leuker als ze eerst een basis op de sportschool leggen?

Hey Mo wat flik jij me nou. Ik lijstopvulling!! **** You!
Ik ben van de 10x dat ik in de finale heb gestaan 1x niet op het podium geeindigd en jij noemt dat lijstopvulling?
Pas jij zaterdag maar op. Want ik ga bovenop je zitten ;) :D

Naja ok mischien niet juiste voorbeeld dan..maja daar voorafgaand is het je vast nie aankomen waaien, snapde...ging ff om het punt.

Dat boven op me zitten komt goed, kank gelijk een attempt doen op een OH press , hoefk nie alleen te schreeuwen:p

volle lijst dan:trollface:

wat ik mooi vind is dat iedereen er over valt en mensen die er echt op staan (jitse, gijs) er wel mee kunnen lachen:) het is erg onrespectvol gekozen maar niemand gaat toch serieus geraakt of aangevallen zijn door wat een anoniem figuur op dbb roept?:roflol:

Terug
Naar boven