Fitness Seller

onderdrukking anavar

Big_T zei:
Nee dat bedoel ik niet. Test werkt op verschillende manieren...(als ik dat moet gaan opsommen staat een pagina vol) En geeft nog altijd een zeer goede aantal houdbare kilo's. Maar tren word gezien als meeste kwaliteit winst voor je geld.
Dus ben jij gewonnen voor een tren-test combo?

Anavar converteert weinig of niet naar oestrogenen.
Maar als anavar je lichaamseigen testosteron toch in meer of mindere
mate onderdrukt, dan verandert toch de verhouding testosteron-estradiol.

Testosteron wordt lager, estradiol blijft gelijk, dus relatief meer oestrogenen
dan testosteron.

Greetz,

B-12

borninawonder zei:
Heb dat ook al gelezen.
Maar vrouwen maken geen testosteron aan(dus geen onderdrukking),dus de reactie op de mannelijke hormoonaanmaak zal toch gans anders zijn(en die zal dus toch onderdrukt worden)?
Ik neem aan dat 20 mg anavar/daags voor evenveel onderdrukking zal zorgen als 20 mg winstrol,test,tren,deca,dia?
Wat vind je persoonlijk van anavar?

Vrouwen maken geen testosteron aan?
Zeker wel, maar veel minder.

He, die Ronaldo.

Ik ben zelf ook bezig met voorbereidingen voor een Anavar-kuurtje, lees: zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen. (Waarschijnlijk gestackt met Dianabol.)

Ik heb aardig wat gelezen over hoe men het op de Amerikaanse boards aanpakt.
Er is een onderzoek gedaan over het effect van Anavar op je axis.
De conclusie was dat het geen effect zou hebben op je axis.

MAAR de hoeveelheid anavar in het onderzoek was (ik dacht) 15 mg.
De meeste mensen die het gebruikten gingen echter op 25-40 mg per dag zitten gedurende 6-10 weken.
En deze personen hadden zelf ondervonden dat het in hogere doseringen wel je eigen testo-produktie remt!!! Als in boven de 20 mg.
So if I'm gonna do it, I'm gonna do NOLVADEX post cycle. Ik ga na de kuur op 3 weken nolvadex zitten.

Als je gaat stacken met DBol lijkt me de vraag of Anavar je axis onderdrukt niet van belang: dat doet DBol wel voor je.

Big'r zei:
He, die Ronaldo.

Ik ben zelf ook bezig met voorbereidingen voor een Anavar-kuurtje, lees: zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen. (Waarschijnlijk gestackt met Dianabol.)

Ik heb aardig wat gelezen over hoe men het op de Amerikaanse boards aanpakt.
Er is een onderzoek gedaan over het effect van Anavar op je axis.
De conclusie was dat het geen effect zou hebben op je axis.

MAAR de hoeveelheid anavar in het onderzoek was (ik dacht) 15 mg.
De meeste mensen die het gebruikten gingen echter op 25-40 mg per dag zitten gedurende 6-10 weken.
En deze personen hadden zelf ondervonden dat het in hogere doseringen wel je eigen testo-produktie remt!!! Als in boven de 20 mg.
So if I'm gonna do it, I'm gonna do NOLVADEX post cycle. Ik ga na de kuur op 3 weken nolvadex zitten.

Laatst bewerkt:
Ja, dat weet ik. Maar die vraag stel ik ook niet, ik reageer op een vraag over anavar met een antwoord over anavar only.

Yours truly,
He it's only me. Don't be scared of my size.

Terug
Naar boven