MuscleMeat

Onderdrukking testosteron

growingM

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hé,

Zoals jullie misschien weten heb ik m'n bloed laten prikken in oktober.
M'n totale testosteron was: 150 ng /dl

Dus heb ik eind december nog eens laten prikken: 185ng /dl.

Kan ik dit fixen dat het terug tussen 300 en 1100 ligt?
Ik vind het raar want ik voel me prima..
Of is de enigste oplossing wachten..

Want ik wil zo snel mogelijk terug kuren.

greetings

kuurverleden?

Pct?

• Topic Starter Topic Starter

Laatste kuur was dboll/Test/tren 10 weken op 500/400.
Gevolgd door 4 weken winny inject 100mg eod.
Nakuur tamoxifen 4 weken maar denk dat ik die niet volledig heb uitgedaan

En voor die kuur was het een jaar geleden dat ik eens een test/deca had gedaan.

de vraag is natuurlijk wat je waardes waren voor je kuur. misschien heb je altijd lage testosteronwaardes gehad vermits je je goed voelt. misschien zijn de waardes die je nu hebt, je normal waardes van voor de kuur.

de vraag is natuurlijk wat je waardes waren voor je kuur. misschien heb je altijd lage testosteronwaardes gehad vermits je je goed voelt. misschien zijn de waardes die je nu hebt, je normal waardes van voor de kuur.

Dat denk ik niet , ik heb in het verleden voor ik kuurde al eens bloed laten trekken en nog nooit opmerkingen van de doc gehad dat ik een lage testo had..

De doc zei dat testo ongeveer 8 - 12 maanden nodig heeft om zich volledig te herstellen, soms langer.
Maar als ik kijk in de gym ben ik denk ik 1 van de weinige die bloed laat prikken om de waarden te controleren. De meeste mensen kuren in winter wachten en dan terug in zomer..

Ik vraag me gewoon af of ik nu echt moet wachten of ik gewoon kan beginnen kuren.

Misschien is je vrije test wel gewoon in orde ?

Of is die waarde je vrije test (ben geen expert als ik iets doms zeg laat het weten)

wil je ooit kinderen dan wacht tot alles is hersteld

Dat denk ik niet , ik heb in het verleden voor ik kuurde al eens bloed laten trekken en nog nooit opmerkingen van de doc gehad dat ik een lage testo had..

De doc zei dat testo ongeveer 8 - 12 maanden nodig heeft om zich volledig te herstellen, soms langer.
Maar als ik kijk in de gym ben ik denk ik 1 van de weinige die bloed laat prikken om de waarden te controleren. De meeste mensen kuren in winter wachten en dan terug in zomer..

Ik vraag me gewoon af of ik nu echt moet wachten of ik gewoon kan beginnen kuren.
bro mijn dokter zei ook dat alle waarden goed waren, tot ik vroeg of ik ze zelf kon zien (keek hij beetje raar van op) total test 203 ng/dl...
was normaal volgens hem, dit was wel twee dagen na een lichte hersenschudding heb voorheen mijn test waarden nooit laten checken dus kan niet zeggen of het altijd zo geweest is of niet.

Volgens mij wel, maar wat ik wel zeker weet is dat het opstarten vervolgens nog moeilijker gaat.

Volgens mij wel, maar wat ik wel zeker weet is dat het opstarten vervolgens nog moeilijker gaat.

Helpt een natuurlijke testo booster dan?
Of een power pct?

Iemand die me kan helpen?
Ik kan het nog tijd geven tot maart.. maar dan begin ik zoizo voor de zomer.

Kan ik niet zeggen. Ik weet niet hoe je kuur hiervoor er uit zag, en je PCT.
Geef het nou maar gewoon tijd, je volgende kuur zal dan veel beter uitpakken.

Helpt een natuurlijke testo booster dan?
Of een power pct?

Iemand die me kan helpen?
Ik kan het nog tijd geven tot maart.. maar dan begin ik zoizo voor de zomer.

Heb op dit moment 1 vraagje.
Heb je altijd HCG laten meelopen in je kuren?

Geen power PCT kerel.
Je bent nog steeds herstellende.
Dit kun je zien aan de stijging van je eigen testosteron-aanmaak.
Je hebt tren gebruikt, dit is een van de zwaarste goedjes betreffende je hormonen-axis, onderdrukt als de nete.
Je dient het meer tijd te geven.
Maar weer kuren is gewoon mogelijk, zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Je legt je hormonen-huishouding weer plat, dat dan weer wel.

Geen power PCT kerel.
Je bent nog steeds herstellende.
Dit kun je zien aan de stijging van je eigen testosteron-aanmaak.
Je hebt tren gebruikt, dit is een van de zwaarste goedjes betreffende je hormonen-axis, onderdrukt als de nete.
Je dient het meer tijd te geven.
Maar weer kuren is gewoon mogelijk, zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Je legt je hormonen-huishouding weer plat, dat dan weer wel.

Sommige mensen beweren dat als je nog kinderen wilt, je best wacht tot je hormoonhuishouding herstelt is..

Mijn volgende kuur zal bestaan uit 750 mg test en 400 mg mast..
Geen tren/deca zooi meer :)

Je moet het natuurlijk helemaal zelf regelen, maar ik zou er geen haast mee hebben. Geef het nog een maand of twee.

dan kan je beter vitamine d3 en magnesium supplementeren

Terug
Naar boven