XXL Nutrition

Onderdrukking testosteron

Ja maar anderen zeggen dan weer, eerst volledig herstellen en dan pas terug kuren.. Kukishu zegt je gaat toch alles plat gooien, dus wachten tot je hersteld bent heeft geen zin..

Vandaar de vraag:)

als je toch zo haastig bent met kuren zou ik dan niet blind staren op mijn test gehalte maar eerder andere waardes uit je bloed wat betreft leverwaardes, cholesterol etc. Dat geeft tenminste een beter beeld over je gezondheid. Dat je test niveau lager is kan ik je ook wel vertellen.

als je toch zo haastig bent met kuren zou ik dan niet blind staren op mijn test gehalte maar eerder andere waardes uit je bloed wat betreft leverwaardes, cholesterol etc. Dat geeft tenminste een beter beeld over je gezondheid. Dat je test niveau lager is kan ik je ook wel vertellen.

+1

gewoon ff paar weekjes nolva,misschien 6 weken,dan paar weken wachten,dan weer bloed trekken.

uw leverwaardes of cholesterolwaardes zijn vlug genormaliseerd. dat duurt geen weken. als je 6 maanden na je kuur nog slechte cholesterolwaardes hebt, had je die vroeger ook al. ik bedoel wel na een gewone kuur van ongeveer 12 weken. ik bedoel niet als je 6 maanden gekuurd hebt.

• Topic Starter Topic Starter

Die waren prima

je voelt zelf wel aan je lichaam of je hersteld bent of niet ! je bent toch niet depri zeg je ? je fluit steigert toch goed ? nou knallen dan gewoon !
ben begonnen met kuren toen ik net 1 dag 17 was geworden op mijn verjaardag haha ben nu 26 en heb een prachtig kindje op de wereld gezet van nu 6 maanden oud !
goodluck

je voelt zelf wel aan je lichaam of je hersteld bent of niet ! je bent toch niet depri zeg je ? je fluit steigert toch goed ? nou knallen dan gewoon !
ben begonnen met kuren toen ik net 1 dag 17 was geworden op mijn verjaardag haha ben nu 26 en heb een prachtig kindje op de wereld gezet van nu 6 maanden oud !
goodluck

Rico, dat lijkt me niet een verstandig advies. Je fluit steigert ook als je test waarden erg laag zijn, en je gemoedstoestand KAN wat te maken hebben met je testosteronwaarden, maar dat HOEFT niet. Je kan je kiplekker voelen bij een klote waarde of depressief bij een goede waarde. Wel mooi natuurlijk dat het bij jou nog goed lijkt te gaan!

• Topic Starter Topic Starter
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/testosteron-booster-welke-zijn-werken-echt-werken-281489/

Een man moet minstens 400 hebben tot 600. Tot 800 mag, maar net zoals tot 200 mag is die grens wat ruimer.

Ik zat op 185 dus nog niet hoog genoeg.. Ik overweeg om pink magic te nemen maar daar moet je blijkbaar nog onderzoek naar doen:D !

Ik ben nu wel aan de magnesium,zinc,calcium pilletjes. Ik kan natuurlijk enkel maar merken of het beter gaat door bloedresultaten want zoals ik al enkele malen zei ik voel me al een tijdje kiplekker.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 10:57 ----------

Rico, dat lijkt me niet een verstandig advies. Je fluit steigert ook als je test waarden erg laag zijn, en je gemoedstoestand KAN wat te maken hebben met je testosteronwaarden, maar dat HOEFT niet. Je kan je kiplekker voelen bij een klote waarde of depressief bij een goede waarde. Wel mooi natuurlijk dat het bij jou nog goed lijkt te gaan!

Idd wat wel misschien kan is dat m'n vrije testosteron wel hoog genoeg was..
Hier in België meten ze de totale testosteron..

Ik laat eind feb nog eens prikken, ben nu aan de magnesium,calcium,zinc & nolva:)

hier in belgie meten ze normaal gezien ook je vrije testosteron. als jou dokter dat niet doet, zou ik het wel speciaal is vragen. dht, dhea, shgb zou ik ook vragen in jou plaats.

Ik zat op 185 dus nog niet hoog genoeg.. Ik overweeg om pink magic te nemen maar daar moet je blijkbaar nog onderzoek naar doen:D !

Ik ben nu wel aan de magnesium,zinc,calcium pilletjes. Ik kan natuurlijk enkel maar merken of het beter gaat door bloedresultaten want zoals ik al enkele malen zei ik voel me al een tijdje kiplekker.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 10:57 ----------

Idd wat wel misschien kan is dat m'n vrije testosteron wel hoog genoeg was..
Hier in België meten ze de totale testosteron..

Ik laat eind feb nog eens prikken, ben nu aan de magnesium,calcium,zinc & nolva:)

magnesium, calcium en zink gaat nix aan je totale testosteron (alleen vrij)doen en kans op prostaatkanker verhogen.

Nolvadex is een serm die onder groep 2 valt. Die gaat idd testosteron aanmaak stimuleren. Neem er vitamine D bij op 5000iu.

magnesium, calcium en zink gaat nix aan je totale testosteron (alleen vrij)doen en kans op prostaatkanker verhogen.

maar magnesium, calcium en zink zijn wel mineralen die je mag supplementeren als je goed traint. een sportlichaam heeft dat wel nodig. niet constant maar met periodes.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:12 ----------

dit, + 10gr goeie visolie per dag

ik had nog een twee, drietal weken nolva op 10mg p/d genomen

met visolie zou ik toch ook oppassen als je weet dat de meeste vissen in verontreinigd water leven en vol met metalen en andere rotzooi zitten.

maar magnesium, calcium en zink zijn wel mineralen die je mag supplementeren als je goed traint. een sportlichaam heeft dat wel nodig. niet constant maar met periodes.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:12 ----------

met visolie zou ik toch ook oppassen als je weet dat de meeste vissen in verontreinigd water leven en vol met metalen en andere rotzooi zitten.

Als je de kans op prostaatkanker wil vergroten ja. Je haalt meer dan voldoende uit je voeding, constant. Meer trainen= meer eten en drinken ook.

Waar kan je zo een bloedtest laten afnemen ?

Terug
Naar boven