Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

i(K GOK OP EEN SLOTJE..
dat mensen nog twijfelen aan je weet wel..
ja een beetje cryptisch maar dat heeft een rede![]()
Daar zijn nog geen testen van maar voldoen prima, we staan voor 100% achter onze producten namelijk.
Ralf
Beste Ralf,
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten
Zit hier ook niet teveel KH in?
Groetjes,
yusuk
Pak m Sayer!pik je dat sayer geef hem nog een kaart om het af te leren.

Worstelen?
Helemaal geen zorgen meer.Dat wil dus zeggen dat de laatste labresultaten van B&F / TLR kloppen en de formule dus is aangepast. In dat geval zou ik mijn identiteit maar goed verborgen houden TS. Je hebt behoorlijk wat imago schade aangebracht aan het B&F merk.. Ben benieuwd of ze jou met rust gaan laten. Ondanks dat ik geen fanboy wil lijken hadden jullie de batch nummers en order datums al per direct moeten vermelden..
Wat wel vreemd blijft is dat TLR een niet gesealde verpakking heeft ontvangen. Dat blijft dus een wantrouwend discussiepunt.

aha! Dus je kan jarenlang dingen doen die niet deugen, dan stop je daar mee nadat je gesnapt bent maar dan mag niemand daar meer wat over zeggen?
ik denk niet dat het zo werkt.
Even een voorbeeld!
Zie je het al voor je bij een rechter, meneer U krijgt straf omdat U de afgelopen jaren meerdere overvallen heeft gepleegd.
Ja maar meneer de rechter dat doe ik nu niet meer dus dat kan toch niet!

Misschien kwam mijn bericht een beetje verkeerd over. Iedereen weet dat de vorige formule al jaren niet klopte. Dat is (mogelijk) strafbaar. Echter kan B&F wel heel gemakkelijk image schade aantonen op dit moment
B&F begrijpt zelf ook wel dat ze daar uiteindelijk niets mee bereiken door hun eigen fouten![]()
en ook ga ik hier geen tijd en energie insteken. Maar ik ken bedrijven die hier anders over denken.Misschien kwam mijn bericht een beetje verkeerd over. Iedereen weet dat de vorige formule al jaren niet klopte. Dat is (mogelijk) strafbaar. Echter kan B&F wel heel gemakkelijk image schade aantonen op dit moment
B&F begrijpt zelf ook wel dat ze daar uiteindelijk niets mee bereiken door hun eigen fouten![]()
zit wel een kern van waarheid in. 't wordt alleen heel moeilijk om aan te tonen dat hun idd omzet zijn misgelopen en zo ja, door b&f. en, hadden ze bij gelijke prijzen dan wel voor een ander gekozen?Denk ook aan de schade v/d concurrenten van B&F. Deze hebben uiteraard minder producten kunnen verkopen omdat er geconcurreerd is met een illegaal concurrentievoordeel.
Al zou men ook kunnen zeggen dat dankzij de algemene B&F hype meer mensen geïnteresseerd zijn in supplementen en daarbij dus ook meer mensen kopen van de concurrenten.