MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Die naald kan er gewoon 2.5 cm in hoor in je chest :P
0.8x40mm kan ook zonder lube direct je anus in :p Kunnen wel meer dingen. Idk, vond het gewoon geen chille gedachten. Heb alleen hCG + MT2 daar geprobeerd voor de zekerheid als ik subq kwam ipv IM, maar met slin kwam ik wel IM denk ik. Staand quads met slin kom ik zelfs IM op 15-20% bf

Pinnen stelt toch geen f**k voor. Blauw in je quad als eerste pin is prima te doen, pip gegarandeerd maar na paar injects is dat wel doable. Verder gewoon alles met slin pinnen. Triceps, quads, chest, delts. Delts echt de beste plek imo. Quads met slin is ook goed te doen. Chest alleen echt lage volumes gedaan, maar voelde toch wat eng omdat je richting je hart een naald drukt. :roflol:
WTF, dat is een optreknaald om je gear uit je vail te halen !
0.8x40mm kan ook zonder lube direct je anus in :p Kunnen wel meer dingen. Idk, vond het gewoon geen chille gedachten. Heb alleen hCG + MT2 daar geprobeerd voor de zekerheid als ik subq kwam ipv IM, maar met slin kwam ik wel IM denk ik. Staand quads met slin kom ik zelfs IM op 15-20% bf
Dat is 21G groen, niet blauw. Blauw is 23G

Mietjes, m'n eerste cycle deed ik 0.7x40 de glutes in. Gewoon als een harpoen er in slaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
1651752326213.png

😎

• #1.988
Hoe heb je die BF berekend bij je gym?
Is zo'n inbody scan apparaat
Worden kleine schokjes naar je spieren gestuurd en wordt berekend met de weerstand hiervan
Accuraat is het natuurlijk niet, maar verschil tussen de metingen is opzich wel een leuke meetfactor

Is zo'n inbody scan apparaat
Worden kleine schokjes naar je spieren gestuurd en wordt berekend met de weerstand hiervan
Accuraat is het natuurlijk niet, maar verschil tussen de metingen is opzich wel een leuke meetfactor
In mijn gym hebben ze die nu ook. Was 78.4 en 64kg spiermassa. Vp van 14.4 kwam eruit mijn maat had 16.6% dus daar ben ik wel blij mee altijd een beetje competitie onderling😂
Dacht dat ie veel hoger uit zou slaan, maar zoals jij al zegt is niet accuraat natuurlijk

• #1.990
In mijn gym hebben ze die nu ook. Was 78.4 en 64kg spiermassa. Vp van 14.4 kwam eruit mijn maat had 16.6% dus daar ben ik wel blij mee altijd een beetje competitie onderling😂
Dacht dat ie veel hoger uit zou slaan, maar zoals jij al zegt is niet accuraat natuurlijk
Ja je moet vooral kijken bij je vorige metingen naar je vochtgehalte
Stel je gaat erop staan, krijg je bepaalde waardes
Drink je 1 liter water, ga je er weer op staan, heb je opeens +1 kg spiermassa -1kg vet

Pinnen stelt toch geen f**k voor. Blauw in je quad als eerste pin is prima te doen, pip gegarandeerd maar na paar injects is dat wel doable. Verder gewoon alles met slin pinnen. Triceps, quads, chest, delts. Delts echt de beste plek imo. Quads met slin is ook goed te doen. Chest alleen echt lage volumes gedaan, maar voelde toch wat eng omdat je richting je hart een naald drukt. :roflol:

Ik pin nu 2x per week 3,7ml en alles met slin pins. Vind het persoonlijk wel behoorlijk irritant worden dat je dus ipv 1 keer een volle spuit in je been te legen nu op 4 verschillende plekken moet injecteren. Maar goed, onder het mom van minder scar tissue blabla doe ik het maar gewoon.

Front delts is trouwens een goede… nooit pip oid. In het begin is het wel een beetje onprettig maar het went snel

In 💪

• #1.995
Ik zweer het libido aan deze shit is echt niet normaal

Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk constant alleen maar aan seks

Echt niet te vergelijken met mn eerste kuur

Gelukkig heeft mn vriendin een bizar hoog libido

Het lijkt ook gewoon nog steeds erger te worden ook

Squat
2x8x140

Uni Leg Press 4 sec N
2x12x70

Dikke pomp

Leg Ext
1x13x93
1x11x93

LLC
1x12x56
1x8x56

Adductor
1x15x58
1x13x58

Dumbell RDL
2x15x36

Uni Calf Raise
3x15x20

Ik zweer het libido aan deze shit is echt niet normaal

Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk constant alleen maar aan seks

Echt niet te vergelijken met mn eerste kuur

Gelukkig heeft mn vriendin een bizar hoog libido

Het lijkt ook gewoon nog steeds erger te worden
Waar heb je d'r gekocht? Zoek er zelf ook eentje💪

Wel lekker man. Beter dan dat je libido helemaal weg is. Misschien iets meer middenweg, maar dit, zeker met de lente in volle gang, niet verkeerd

Terug
Naar boven