AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Zou iig niet met je quads beginnen dan, wellicht dat je na je eerste injectie dan voor altijd genezen bent en nooit meer aan gear begint.
Met slin pins meestal geen last😋
Prik ze daily 0.8ml.

De keren met een 0.6x25 of zelfs een 0.4x20 waren drama.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Omdat mensen p*ssy zijn om te pinnen
En het een redelijk “veilig” kuurtje is
Ja en dan bedoelen we veilig als in 2kg gainen die je anders ook gegaind zou hebben. Tijdelijke look en kracht is dan weer wel goed merkbaar

• #1.964
Ja en dan bedoelen we veilig als in 2kg gainen die je anders ook gegaind zou hebben. Tijdelijke look en kracht is dan weer wel goed merkbaar
De hele reden dat ik op dit forum zit was omdat ik een oral only cycle wilde doen en er toen hier achter kwam dat dat fucking retarded was :roflol:
Had toen ook echt een poepfysiek dus DBB saved me

• #1.968
Nouja ik zat met dit fysiek aan kuren te denken, dit was toen ik net DBB was gejoined
25F8CE4A-B984-4CC4-B560-A9ADB30262C0.jpeg

Oprecht heel blij dat ik dat toen niet heb gedaan door dit forum

Laatst bewerkt:
Nouja ik zat met dit fysiek aan kuren te denken, dit was toen ik net DBB was gejoined
25F8CE4A-B984-4CC4-B560-A9ADB30262C0.jpeg

Oprecht heel blij dat ik dat toen niet heb gedaan door dit forum
Voor een natty opzich niet slecht daar had je een hoger vp. Maar nu is het wel heel ziek aan het worden

Var heeft geen meerwaarde. Zelf ook geprobeerd met mijn destijds puberale hoofd en ben er niet beter van geworden lol. Nu is maar weer eens wat winnen via de natuurlijke weg voor ik weer rare capriolen uithaal en niks bereik lol.

Reden: opschonen.
  • #1.972
Var heeft geen meerwaarde. Zelf ook geprobeerd met mijn destijds puberale hoofd en ben er niet beter van geworden lol. Nu is maar weer eens wat winnen via de natuurlijke weg voor ik weer rare capriolen uithaal en niks bereik lol.
Ach, je hebt er tenminste van geleerd toch
Sommige willen die fouten niet eens inzien en verkrachten hunzelf nog meer

Pinnen stelt toch geen f**k voor. Blauw in je quad als eerste pin is prima te doen, pip gegarandeerd maar na paar injects is dat wel doable. Verder gewoon alles met slin pinnen. Triceps, quads, chest, delts. Delts echt de beste plek imo. Quads met slin is ook goed te doen. Chest alleen echt lage volumes gedaan, maar voelde toch wat eng omdat je richting je hart een naald drukt. :roflol:

Pinnen stelt toch geen f**k voor. Blauw in je quad als eerste pin is prima te doen, pip gegarandeerd maar na paar injects is dat wel doable. Verder gewoon alles met slin pinnen. Triceps, quads, chest, delts. Delts echt de beste plek imo. Quads met slin is ook goed te doen. Chest alleen echt lage volumes gedaan, maar voelde toch wat eng omdat je richting je hart een naald drukt. :roflol:
Die naald kan er gewoon 2.5 cm in hoor in je chest :P

Ik krijg er kippenvel van

Terug
Naar boven