- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe quatro drop sets op leg extension!!! the more drops sets the more leg gainz!!!!!!!!!Ik doe tripple drop sets op leg extension, dat MOET je terug gaan zien lijkt mij.
Uw sarcasme staat genoteerd 👌😋ik doe quatro drop sets op leg extension!!! the more drops sets the more leg gainz!!!!!!!!!
Eens. Goede manier om extra volume toe te voegen en het herstel niet in de weg te zitten. Voelt 'bro' aan maar veel pro's doen het ook. Altijd science-based getraind, nu sinds een tijd ook intensifiers in het schema en voelt goed.Echt totaal willekeurig inderdaad of dat wat gaat doen. Maar imo is een intensifier in de vorm van een restpause of dropset (liever restpause denk voor overload) echt een solide manier om je overal volume te increasen zonder echt oefeningen/sets toe te voegen.
Dat is meer dan ikHahahaha nou dit heb ik nog nooit gehoord maar thanks
172cm
Nope, ben voor ongeveer 90% wel mentaal stabiel nu
Het was vooral de slechte slaap die erin hakte, wat nu stukken beter is
Ik denk ook dat die anadrol me gewoon goed hard had opgefocked in het begin en sinds dat uit m'n systeem is het ook beter is
De andere 10% ben ik beetje paranoia (maar dat ben ik van mezelf ook al wel een beetje mbt relaties) maar ik weet dat het door de tren komt dus opzich is dat wel goed te dealen
Ja ik vind grote traps altijd lijken alsof er een mini mannetje in een lichaam-suit zit
Sinds ik dat eenmaal heb gezien kan ik het nooit meer on-zien
-------
Dat terzijde vind m'n vriendin me juist leuker aan de tren omdat ik meer aanhankelijk ben lol
Normaal toon ik niet echt vaak emoties ofzo
![]()

Is Anadrol niet wijven anabolen? Of is dat anavar.Hahahaha nou dit heb ik nog nooit gehoord maar thanks
172cm
Nope, ben voor ongeveer 90% wel mentaal stabiel nu
Het was vooral de slechte slaap die erin hakte, wat nu stukken beter is
Ik denk ook dat die anadrol me gewoon goed hard had opgefocked in het begin en sinds dat uit m'n systeem is het ook beter is
De andere 10% ben ik beetje paranoia (maar dat ben ik van mezelf ook al wel een beetje mbt relaties) maar ik weet dat het door de tren komt dus opzich is dat wel goed te dealen
Ja ik vind grote traps altijd lijken alsof er een mini mannetje in een lichaam-suit zit
Sinds ik dat eenmaal heb gezien kan ik het nooit meer on-zien
-------
Dat terzijde vind m'n vriendin me juist leuker aan de tren omdat ik meer aanhankelijk ben lol
Normaal toon ik niet echt vaak emoties ofzo
![]()
beide niet

Welke anabool gebruiken de fitchicks dan?
Meer werk = altijd meer belasting dus gaat zeker wel je herstel in de weg zitten als het eenmaal te veel wordt.
Anavar.
Sinds wanneer is de oxy eruit?Ochtendgewicht 79.2
Kcals gaan maar steeds omhoog en het gewicht blijft zakken lol
Oooh heel scherp lol, niet over na gedacht
Zou dan dus rustig aan doen met kcals uppen.. Je hebt zo een paar kg glycogeen/vocht te verliezen van de oxy.Oooh heel scherp lol, niet over na gedacht
Eind week 3
Het is nu begin week 5
Anavar maar op 100mg pd is het wel leuk. Alleen werd ik na 3 weken echt negatief van in mijn hoofd. Wou het de laatste 5-6 weken van de cut nemen toen maar vroeger gestopt dus.
Waarom is dat eigenlijk dat vrouwen praktisch altijd/alleen anavar pakken van het hele scala aan AAS?
Goeie ja, thanks manZou dan dus rustig aan doen met kcals uppen.. Je hebt zo een paar kg glycogeen/vocht te verliezen van de oxy.

Misschien minder kans op een grote clitWaarom is dat eigenlijk dat vrouwen praktisch altijd/alleen anavar pakken van het hele scala aan AAS?
Minste en/of geen virilisatie?

‘Veiligste’ optie inderdaad. Oral is snel uit het systeem en vrouwen reageren vrij goed op lage dosis androgenen.Waarom is dat eigenlijk dat vrouwen praktisch altijd/alleen anavar pakken van het hele scala aan AAS?
Minste en/of geen virilisatie?