Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

.

Echt totaal willekeurig inderdaad of dat wat gaat doen. Maar imo is een intensifier in de vorm van een restpause of dropset (liever restpause denk voor overload) echt een solide manier om je overal volume te increasen zonder echt oefeningen/sets toe te voegen.

Echt totaal willekeurig inderdaad of dat wat gaat doen. Maar imo is een intensifier in de vorm van een restpause of dropset (liever restpause denk voor overload) echt een solide manier om je overal volume te increasen zonder echt oefeningen/sets toe te voegen.
Eens. Goede manier om extra volume toe te voegen en het herstel niet in de weg te zitten. Voelt 'bro' aan maar veel pro's doen het ook. Altijd science-based getraind, nu sinds een tijd ook intensifiers in het schema en voelt goed.

Hahahaha nou dit heb ik nog nooit gehoord maar thanks :p
172cm

Nope, ben voor ongeveer 90% wel mentaal stabiel nu
Het was vooral de slechte slaap die erin hakte, wat nu stukken beter is
Ik denk ook dat die anadrol me gewoon goed hard had opgefocked in het begin en sinds dat uit m'n systeem is het ook beter is
De andere 10% ben ik beetje paranoia (maar dat ben ik van mezelf ook al wel een beetje mbt relaties) maar ik weet dat het door de tren komt dus opzich is dat wel goed te dealen

Ja ik vind grote traps altijd lijken alsof er een mini mannetje in een lichaam-suit zit :roflol:
Sinds ik dat eenmaal heb gezien kan ik het nooit meer on-zien
-------

Dat terzijde vind m'n vriendin me juist leuker aan de tren omdat ik meer aanhankelijk ben lol
Normaal toon ik niet echt vaak emoties ofzo
1651583822267.png
Dat is meer dan ik :roflol:

Hahahaha nou dit heb ik nog nooit gehoord maar thanks :p
172cm

Nope, ben voor ongeveer 90% wel mentaal stabiel nu
Het was vooral de slechte slaap die erin hakte, wat nu stukken beter is
Ik denk ook dat die anadrol me gewoon goed hard had opgefocked in het begin en sinds dat uit m'n systeem is het ook beter is
De andere 10% ben ik beetje paranoia (maar dat ben ik van mezelf ook al wel een beetje mbt relaties) maar ik weet dat het door de tren komt dus opzich is dat wel goed te dealen

Ja ik vind grote traps altijd lijken alsof er een mini mannetje in een lichaam-suit zit :roflol:
Sinds ik dat eenmaal heb gezien kan ik het nooit meer on-zien
-------

Dat terzijde vind m'n vriendin me juist leuker aan de tren omdat ik meer aanhankelijk ben lol
Normaal toon ik niet echt vaak emoties ofzo
1651583822267.png
Is Anadrol niet wijven anabolen? Of is dat anavar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.932
Ochtendgewicht 79.2
Kcals gaan maar steeds omhoog en het gewicht blijft zakken lol

Waarom is dat eigenlijk dat vrouwen praktisch altijd/alleen anavar pakken van het hele scala aan AAS?

Minste en/of geen virilisatie?
‘Veiligste’ optie inderdaad. Oral is snel uit het systeem en vrouwen reageren vrij goed op lage dosis androgenen.
Op hogere niveaus worden ook wel andere AAS zoals npp, primo, bold en zelfs test gebruikt.

Terug
Naar boven