MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Waarom is dat eigenlijk dat vrouwen praktisch altijd/alleen anavar pakken van het hele scala aan AAS?

Minste en/of geen virilisatie?
Om geen man te worden.

Hangt er ook vanaf hoe gevoelig ze er zelf voor zijn maar orals zijn sneller uit je systeem dus als er sides op treden kun je sneller stoppen.

*orals alleen pre-workout nemen scheelt ook kwa virillisatie bij vrouwen aangezien en er dan alleen een korte piek is (zeggen ze)

‘Veiligste’ optie inderdaad. Oral is snel uit het systeem en vrouwen reageren vrij goed op lage dosis androgenen.
Op hogere niveaus worden ook wel andere AAS zoals npp, primo, bold en zelfs test gebruikt.
Oral is toch wel weer veel gevaarlijker voor je organen?

Voor je lever, cholesterol wel ja maar de dosis die vrouwen nemen is normaal gezien lager dus ook minder stress op de lever.
Ah oke weer wat geleerd. Zou zelf eerder naar oral neigen als ik het zou doen omdat ik die fobie voor naalden heb

Ah oke weer wat geleerd. Zou zelf eerder naar oral neigen als ik het zou doen omdat ik die fobie voor naalden heb
Het kutte met alle vormen van orals is dat ze eerst door first-pass heen moeten waardoor orals je lever meer belasten.

Tenminste zo hebben ze het mij altijd verteld.

Het kutte met alle vormen van orals is dat ze eerst door first-pass heen moeten waardoor orals je lever meer belasten.

Oral lijkt me veel makkelijker maarja ik moet sws van die fobie afkomen. Miss een chickie in de zorg dan hoef je het ni zelf te doen :roflol:

Wat is eigenlijk de reden dat mannen Anavar nemen? Zie wel eens Anavar only kuren voorbij komen. Is toch geen noemenswaardige winst in massa i.v.m. een test only kuur?

Yes, maar de dosis voor een vrouw is lager waardoor ze langer orals kunnen draaien.

5-10 mg anavar/winstrol vs 40-80mg voor een man.

Wat is eigenlijk de reden dat mannen Anavar nemen? Zie wel eens Anavar only kuren voorbij komen. Is toch geen noemenswaardige winst in massa i.v.m. een test only kuur?
Ómdat mannen die oral only kuurtjes doen trainen als wijven, zeiken als wijven, en bang zijn voor naalden als wijven.
Anavar is populair onder wijven dus dan wordt dat snel de optie

Ja daar neigt iedereen naar en waarschijnlijk probeer je het ook een keer net zoals velen en dan kom je erachter dat het niets voorstelt haha.
Angst voor naalden gaat snel voorbij als je de stap voor kuren echt wilt maken. Denk dat velen van te voren niet hadden gedacht dat ze in staat zijn om zichzelf te prikken.

Ja daar neigt iedereen naar en waarschijnlijk probeer je het ook een keer net zoals velen en dan kom je erachter dat het niets voorstelt haha.
Angst voor naalden gaat snel voorbij als je de stap voor kuren echt wilt maken. Denk dat velen van te voren niet hadden gedacht dat ze in staat zijn om zichzelf te prikken.

Eens.

Eerste paar x door mn vriendin laten doen, maakt de drempel alleen maar hoger om zelf te doen.
Toen was ik vergeten dat ik moest prikken, vriendin was werken en toen moest ik wel.

Sindsdien wil ik nieteens meer door een ander geprikt worden, gaat vanzelf💪

Zou iig niet met je quads beginnen dan, wellicht dat je na je eerste injectie dan voor altijd genezen bent en nooit meer aan gear begint.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.960
Omdat mensen p*ssy zijn om te pinnen
En het een redelijk “veilig” kuurtje is

Terug
Naar boven