- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk van wel, zie het niet rooskleurig in iig
🥲🥲Achja dan maar om 7:00 in de ochtend naar de gym lol
Heb je na je eerst shot al last van acne dan?Als t nieuws waar is en gyms tot 17:00 open blijven zet ik de kuur iig gewoon door
Wordt soms wel kut om 6x per week te gaan maar moet te doen zijn
Morgen langs huisarts voor acne
Vnv push
Nope, maar kan alvast maar iets er tegen bij de hand hebben gezien ik de kans wel groot acht
Voor nu PPL, maar coach zei dat kans op overtrainen wel groot is, dus adhv feedback gaan we kijken wat het beste isWat is je trainingssplit nu eigenlijk die zie ik niet terug in de OP? En neem aan dat je coach die ook maakt?
Raad hij je wel aan om 6x pw te trainen?Nope, maar kan alvast maar iets er tegen bij de hand hebben gezien ik de kans wel groot acht
Voor nu PPL, maar coach zei dat kans op overtrainen wel groot is, dus adhv feedback gaan we kijken wat het beste is
Aanraden is een groot woord maar had zelf aangegeven dat ik PPL een fijne split vond
Ja ik zit nu ook op 2 sets per oefening en het bevalt echt superOvertrainen is wel een ding, maar dat gebeurt echt niet zo snel met de intensiteit die wij gebruiken hoor. Zo'n intensiteit als een JP hanteert ziet er bruut uit, maar dat is bijzonder moeilijk om te evenaren, al dan niet mentaal.
In een surplus, met AAS en gewoon wat hard trainen raak je echt niet overtraind. En heb je het idee dat je wel ruk recovered schroef je het volume gewoon wat terug. Je hebt echt bijzonder weinig volume nodig om t egroeien, zolang je maar de juiste intensiteit hanteed. Ik ga na nooit meer terug naar 3-4 sets per oefening in ider geval, behalve misschien op een lateral raise bijvoorbeeld.
Ik zou persoonlijk de pieken van testosteron en primobolan op dezelfde momenten willen hebben. Zou het lekker op alleen glutes houden. Rouleren op linker- en rechterbil kom je wel mee weg.2e inject zit erin, linker bil nu
Geen bloed dit keer
Misschien dat ik vanaf volgende week mn test in mn glutes ga zetten op maan & donderdagen en de primo in mn delts op dins & vrijdagen
Zou dit verstandiger zijn?
Nu ff opfrissen, carbs nemen en ri gym
Omdat hij dan wss al mijn toekomstige gezondheidsproblemen gaat linken aan anabolen gebruik
Dat valt wel mee tochOmdat hij dan wss al mijn toekomstige gezondheidsproblemen gaat linken aan anabolen gebruik
Ik heb het gewoon eerlijk gezegd en ben nu elke 6/8 weken welkom voor bloedprikken en standaard controle van de bloeddruk/cholesterol/nieren etcOmdat hij dan wss al mijn toekomstige gezondheidsproblemen gaat linken aan anabolen gebruik